تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
4
فرمانده سپاه لنگرود:

یکی از بزرگ ترین ثمرات انقلاب اسلامی  شجره طیبه بسیج است / حمایت از جبهه های مقاومت  از  جمله ماموریت های سپاه است

  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
یکی از بزرگ ترین ثمرات انقلاب اسلامی  شجره طیبه بسیج است / حمایت از جبهه های مقاومت  از  جمله ماموریت های سپاه است
فرمانده سپاه لنگرود یکی از بزرگ ترین ثمرات انقلاب اسلامی را شجره طیبه بسیج  دانست و خاطرنشان کرد: این یعنی همزمان بودن سپاه با ۵ آذر سال ۵۸ که نوزاد دیگری از بطن انقلاب متولد شد و سپاه پاسداران با بسیج عجین شد.

به گزارش خبرنگار نگین شمال از لنگرود « محمد مهرزاد » در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ( پنج شنبه، اول اردیبهشت) در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد، گفت: ذات و نهاد سپاه مردمی بودن و از بطن مردم است و شاخص اصلی آن شهدای والای مقام است که در همه عرصه های دفاع مقدس مقاومت کردند.

فرمانده سپاه شهرستان لنگرود با اشاره به سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران در همایشی در خصوص ذات سپاه فرمودند” سپاه پاسداران بر اساس یک تجربه تلخ صورت گرفت”، تصریح کرد: تفسیر این مطلب سخت است و امتداد سپاه پاسداران ریشه در تاریخ صدر اسلام دارد و اگر همین سپاه پاسداران با همین موجودیت در هزار و چهارصد سال پیش وجود داشت خانه نشینی مولایمان و حضرت زهرا ( س) را نخواهیم داشت.

فرمانده سپاه لنگرود افزود: سپاه وارث هزار و چهارصد سال پیش است و امتدادش با این نگاه که بایستی از انقلاب اسلامی دفاع شود، مقدمه انقلاب بزرگ و زمینه ساز ظهور امام زمان ( عج) خواهد بود.

وی ادامه داد: امام راحل در تثبیت انقلاب اسلامی که بایستی حکومت اسلامی تشکیل شود در ۱۲ فروردین ۵۸ با رای مستقیم مردم حکومت اسلامی را تشکیل داد.

مهرزاد در خصوص خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پاسدارای از انقلاب اسلامی مخصوص سپاه نیست و انقلاب به مردم تعلق دارد و یکی از وظایف اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است اما صاحبان اصلی این انقلاب، مردم هستند.

فرمانده سپاه لنگرود یکی از بزرگ ترین ثمرات انقلاب اسلامی را شجره طیبه بسیج  دانست و خاطرنشان کرد: این یعنی همزمان بودن سپاه با ۵ آذر سال ۵۸ که نوزاد دیگری از بطن انقلاب متولد شد و سپاه پاسداران با بسیج عجین شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که “انقلاب اسلامی ما  هرگز پیر نخواهد شد” و روز به روز در حال تحول و به روز بودن با نگاه معنویت است، اظهار کرد:  سازماندهی و ساماندهی و آموزش ارتش بیست میلیونی، حمایت از جبهه های مقاومت  از  جمله ماموریت های سپاه است که به فرموده رهبری” کارنامه سپاه در این سی و چند سال یک کارنامه درخشان است و کارنامه سپاه در این‌مدت نمایشگر تجربه یک ملت است” .

مهرزاد با اشاره به حرکت های درونی و بیرونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و اینکه حرکت رو به جلو و پیش برنده بودن است، اذعان کرد: همکاری با دستگاه ها و ارگان های دیگر جهت ارائه خدمت به مردم و  همراهی کردن از جمله دیگر ماموریت هاست که نمونه بارز آن در جریان مقابله با کرونا است  که بسیجیان و سپاه پاسداران با حرکت پیش برنده به امر بهداشت و درمان کمک کردند و در جریان تزریق واکسیناسیون نیز با درخواست مجموعه درمان تحولی در بحث پیشگیری بوجود آوردند.

وی با بیان اینکه کلیت نظام و انقلاب یعنی تاثیرگذاری در بیرون جامعه است، تصریح کرد: مهم ترین‌مولفه در سپاه پاسداران، نیروی انسانی و پاسداران است انسان محور با نگاه معنویت شاخص اصلی است و صادرات انسانی سپاه به مجموعه دستگاه های حاکمیتی از دیگر ماموریت هاست که ماموریت اسلامی و ذاتی خدمت به مردم با نگاه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان لنگرود با اشاره به پروژه های بزرگ در دست اقدام و اینکه یکی از موضوعات مهم خشکسالی و کم آبی است، اعلام کرد: از ۲۸ سر دهنه در منطقه اطاقور، لیل و اطراف ۱۱ سردهنه را سپاه پاسداران برعهده دارد و کمک به دستگاه ها در بحث آبرسانی در مناطق محروم و  رساندن خدمات به مناطق محروم و بالادست  از دیگر اقدامات در حال انجام است.

 

خبرنگار:علی اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.