تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2

معرفی سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت

  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
معرفی سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مشتری مداری و رضایت مردم از خدمات ارائه شده و به منظور پاسخگویی سریع و تسهیل در روند مکاتبات، “سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی” را راه اندازی نموده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مشتری مداری و رضایت مردم از خدمات ارائه شده، حفظ ارزش و کرامت انسانی و پاسخگو بودن، به عنوان یکی از شاخصهای اصلی سنجش، کارآمدی، رشد و توسعه نظام و به منظور پاسخگویی سریع و الکترونیکی، شفاف سازی و تسهیل در روند مکاتبات، صرفه جویی در هزینه ها و منابع “سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی” را از سال ۱۳۹۷ راه اندازی نموده است،  بر این اساس، درخواستهای شهروندان به دو صورت قابل ثبت و پیگیری می باشد:
روش اول- مراجعه به سامانه و ارسال نامه:
در این روش شهروندان می توانند از هر نقطه از کشور با مراجعه به این سامانه به آدرس     fc.behdasht.gov.ir  درخواست و نامه خود را به هر یک از بخشها و واحدهای ستادی ارسال نمایند. این درخواست توسط کارشناسان اداره دبیرخانه مرکزی مورد بررسی (درخواست سوابق و طبقه بندی) قرار می گیرد و سپس ثبت و به واحد مربوطه ارجاع می گردد.
 لازم به ذکر است اطلاعات هر مرحله از این فرآیند شامل ثبت نامه، تاریخ و شماره پیگیری نامه، کلیه مراحل طی شده و ارجاعات نامه و نیز اقدامات انجام شده بر روی نامه و نیز نامه صادر شده مرتبط، توسط درخواست کننده در سامانه قابل پیگیری و رصد می باشد.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.