تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان: در این دولت بهترین ارزیاب، مردم هستند و عدم رضایت مردم به معنای انجام ندادن درست وظیفه است

  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان: در  این دولت بهترین ارزیاب، مردم هستند و عدم رضایت مردم به معنای انجام ندادن درست وظیفه است

مصطفی پور با بیان اینکه هدف کسب رضایتمندی مردم است گفت: اقتدار ایران اسلامی ثمره همراهی امت انقلابی با رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار نگین شمال «حسین مصطفی پور» در  شورای اداری لاهیجان که با موضوع تکریم و معارفه فرماندار لاهیجان شامگاه  ( چهارشنبه، ۸ دی) در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ایام بصیرت و ایامی است که ملت در نشان دادن اصالت و عزم و راهی که انتخاب کردند به درستی عمل کردند و در فتنه ای که ایجاد شد برای حمایت از مقتدای خود حضور پیدا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه اتحاد و همراهی با امام امت موجب شد حق بر باطل پیروز شود، تصریح کرد: انقلاب های  مختلف در منطقه را مشاهده کردیم که به دلیل نداشتن امام و رهبر به بیراهه رفتند اما انقلاب اسلامی علی رغم تحریم های مختلف دشمن همچنان مستحکم ایستاده و هر روز بر اقتدار و امنیت ملت افزوده می شود و ثمره این امر  اتحاد و همراهی امت با رهبر است.

مصطفی پور با بیان اینکه مردم در ۹ دی ثابت کردند پشت رهبر خود ایستاده و رویش هایی چون مدافعان حرم را دیده ایم اظهارداشت: باید قدر این ملت را دانست که علی رغم سختی در معیشت و نامهربانی ها، ملت راه خود را گم نکرده و  این ملت شایسته خدمت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان ما هیچ وظیفه ای جز نوکری و خدمت به این‌ ملت بزرگ را ندارند، خاطرنشان کرد: در  این دولت بهترین ارزیاب، مردم هستند و عدم رضایت مردم به معنای انجام ندادن درست وظیفه است.

وی به ظرفیت های این ملت اشاره و تصریح کرد: هر کجا کار به جوانان این مرز و بوم سپرده شد با پیروزی همراه بوده است. در حوزه معیشت و اقتصاد مردم، در عین تلاش بر کاهش تحریم ها، باید توانایی ها و ظرفیت های داخلی به عنوان  کلید و راحل حل این مشکل توجه شود.

مصطفی پور ادامه داد: مسئولان و مدیران در این دولت باید در میان مردم باشند و فاصله خود را با مردم کم کنند و در میدان مشکلات مردم به حل آن بپردازند.

وی با بیان اینکه اگر دولت انقلابی و مردمی بهترین برنامه ریزی ها را داشته باشد و مدیران مستقیما با مردم در ارتباط بوده و مردمی باشند، اظهار کرد: اولین کار فرماندار و مسئولان ادارت و بخشداران این است که با خدای خود و شهدا پیمان ببندند و در کنار مردم باشند.

مصطفی پور تاکید کرد: رضایتمندی مردم بالاترین هدف ماست و ظرفیت های شهر لاهیجان ذی قیمت است و باید ظرفیت ها احصا شود.

حسین مصطفی پور

گفتنی است، اسدالله عباسی، استاندار گیلان با صدور حکمی فرهاد براتی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب کرد. براتی در کارنامه خود معاونت امور دهیاری‌های امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان، بخشداری مرکزی شهرستان رشت، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون سازمان ملی جوانان گیلان، مسئول تشکل‌های جوانان استان و معاون خانه جوان استانداری را دارد. پیش از او” یونس محمودی”، فرماندار شهرستان لاهیجان بود.

خبرنگار:ریحانه شریفی

عکاس:سیداحمد کیایی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.