تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

مسئولین هیئت های مذهبی از دوگانه سازی که باعث تفرقه و ضربه به وحدت اسلامی می‌شود پرهیز کنند.و درکنار عزاداری سلامت مردم را نیز در اولویت قرار دهند/تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تا پایان برگزاری کنکور برای هرچه بهتر برگزار شدن به آماده باش باشند

  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
مسئولین هیئت های مذهبی از دوگانه سازی که باعث تفرقه و ضربه به وحدت اسلامی می‌شود پرهیز کنند.و درکنار عزاداری سلامت مردم را نیز در اولویت قرار دهند/تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تا پایان برگزاری کنکور برای هرچه بهتر برگزار شدن به آماده باش باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال عصر ۲۶ مرداد ماه نورالله اکبری سرپرست فرمانداری لاهیجان ضمن اهتمام به به نحوه برگزاری کنکور سراسری گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تا پایان برگزاری کنکور برای هرچه بهتر برگزار شدن به آماده باش باشند. سرپرست فرمانداری لاهیجان در ادامه با بیان اینکه شهرستان لاهیجان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال عصر ۲۶ مرداد ماه نورالله اکبری سرپرست فرمانداری لاهیجان ضمن اهتمام به به نحوه برگزاری کنکور سراسری گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تا پایان برگزاری کنکور برای هرچه بهتر برگزار شدن به آماده باش باشند.

سرپرست فرمانداری لاهیجان در ادامه با بیان اینکه شهرستان لاهیجان همیشه در تمامی زمینه‌های علمی پیشرو در سطح استان است افزود:امیدواریم امسال نیز دانش آموزان و داوطلبان کنکور در شهرستان بدرخشند و با تلاش حائز رتبه های برتر شوند.

وی در ادامه به وضعیت نابسامان دانش آموزان در ادامه تحصیل اشاره کرد و افزود: بیش از ۴ میلیون داشت آموز از تحصیل بدلیل عدم دسترسی به فضای مجازی و حضور در برنامه شاد حضور ندارند که یک آسیب بشمار میرود که باید تلاش کنیم بهتر شود.

اکبری در جلسه مسئولین هیئت های عزاداری شهرستان گفت: مسئولین هیئت های مذهبی از دوگانه سازی که باعث تفرقه و ضربه به وحدت اسلامی می‌شود پرهیز کنند.و درکنار عزاداری سلامت مردم را نیز در اولویت قرار دهند.

اکبری بیان داشت: توانستیم بیش از ۱۴۰۰ سال بیرق امام حسین علیه السلام را بالا ببریم پس با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی باز میتوانیم مراسمات مذهبی و عزادارای را برگزار کنیم که یقیناً مردم شهرستان لاهیجان با زدن ماسک و رعایت پروتکل ها باز هم در استان پیشگام خواهند بود.

وی ادامه داد: ما دنبال دیکته کردن نیستیم و در بیرق ابا عبدالله الحسین حالت قهری نداریم و از هرگونه برخورد قهری با عزاداران جلوگیری شود.

اکبری سرپرست فرمانداری در ادامه بیانات خود به محدویت های سفرها در تعطیلات پیشرو پرداخت و ادامه داد: استاندار گیلان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به ایجاد محدودیت ها اشاره فرمودند و از همه هتل داران و مسافر خانه ها درخواست کرد از ورود مسافران برای مدتی جلوگیری کنند.

نورالله اکبری با تاکید اینکه مراسمات با شور حسینی برگزار شود گفت ؛شوراها و دهیاران با توضیح ماسک و مواد ضدعفونی مردم را به رعایت پروتکل ها ترغیب کنند.

نورالله اکبری در پایان از همه مردم خواست با نهضت احساس و تعاون همکاری و نذورات خود را به این کمیته تخصیص دهند و در طرح مواسات و همدلی مشارکت نمایند

اکبریبکتاش قنوعی فروغ اسلام پرست فرمانداری لاهیجان فرمانداری لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.