تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

مردم به پویش همبستگی ملی – سلامت همگانی بپیوندند

  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: از عموم مردم می‌خواهیم تا به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل این بیماری نسبت به تکمیل پرسشنامه در سایت https://Salamat.gov.ir اقدام کنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر نقی پور اظهار داشت: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: از عموم مردم می‌خواهیم تا به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل این بیماری نسبت به تکمیل پرسشنامه در سایت https://Salamat.gov.ir اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر نقی پور اظهار داشت: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، از عموم مردم می خواهیم تا نظام سلامت کشور را همراهی نموده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم با ورود به سایت به آدرس https://Salamat.gov.ir پرسش های موجود را تکمیل کنند و چنانچه مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شوند، پیگیری و مراقبت آنان از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی تحت مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.