تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1
مراسم به صدا در آمدن زنگ بیمه از سوی شرکت بیمه تعاون

مراسم به صدا در آمدن زنگ بیمه از سوی شرکت بیمه تعاون و با حضور مسئولین شورای اسلامی شهرستان لاهیجان و ریاست بیمه تعاون شهرستان لاهیجان، مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی برگزارشد

  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
مراسم به صدا در آمدن زنگ بیمه از سوی شرکت بیمه تعاون و با حضور مسئولین شورای اسلامی شهرستان لاهیجان و ریاست بیمه تعاون شهرستان لاهیجان، مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی برگزارشد
جناب آقای مهندس اسدی ریاست بیمه تعاون شهرستان لاهیجان نیز در این مراسم با اشاره به روز مهم ۷ آذر ، روز به صدا در آمدن زنگ بیمه در مدارس خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم زنگ بیمه یکی از اقداماتی است که برای فرهنگ سازی هر ساله در مدارس اجرا می‌شود و هدف از آن آشنایی دانش‌آموزان با صنعت بیمه و اهمیت آن در زندگی فردی و جمعی است.

به گزارش خبرنگار نگین شمال؛ مراسم به صدا در آمدن زنگ بیمه از سوی شرکت بیمه تعاون و با حضور جناب آقای محمد ایدرم رییس شورای اسلامی شهرستان لاهیجان ، دکتر سید شمس الدین نور حسین نیاکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان و مهندس بهادر اسدی نودهی ریاست بیمه تعاون شهرستان لاهیجان ، مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی و دانش‌آموزان در مدارس یاس ، توحید و شاهد شهرستان لاهیجان برگزار شد.

محمد ایدرم ریاست شورای اسلامی شهرستان لاهیجان در این مراسم با اشاره به اهمیت بیمه تاکید کرد: با آموزش‌های مفید در این زمینه می‌توان فرهنگسازی را از کودکان که آینده ساز کشور هستند، آغاز کرد. ما باید هموطنانمان را از هرگونه حوادث ناخوشایند آگاه کنیم ، خوشبختانه شرکت بیمه تعاون در شهرستان لاهیجان با برگزاری سمینارهای مختلف و دوره‌های آموزشی متنوع در راستای فرهنگ سازی گام های موثری برداشته است . امیدواریم این مسیر
ارزشمندی که شرکت بیمه تعاون آغاز نموده تا پایان ادامه یابد.

دکتر نیاکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان ضمن تشکر از زحمات فعالان این صنعت به خصوص شرکت بیمه تعاون در راستای فرهنگ سازی در شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد : وقتی کودکان با بیمه آشنا باشند، خانواده ها نیز لزوم استفاده از بیمه را بیشتر درک می‌کنند و می‌توان امیدوار بود که در سال‌های آتی افراد بیشتری با فرهنگ بیمه آشنا شوند. درگذشته این پدران و مادران بودند که فرزندان خود را از وجود خطرات و راه‌های مقابله با آن آگاه می‌کردند، با توجه به فرهنگ سازی شکل گرفته اکنون فرزندان عهده دار این موهم شده اند.

جناب آقای مهندس اسدی ریاست بیمه تعاون شهرستان لاهیجان نیز در این مراسم با اشاره به روز مهم ۷ آذر ، روز به صدا در آمدن زنگ بیمه در مدارس خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم زنگ بیمه یکی از اقداماتی است که برای فرهنگ سازی هر ساله در مدارس اجرا می‌شود و هدف از آن آشنایی دانش‌آموزان با صنعت بیمه و اهمیت آن در زندگی فردی و جمعی است.

مهندس اسدی با بیان اینکه برای فرهنگ سازی ابتدا می بایست مشکلات اصلی را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام نمود خاطر نشان کرد : اعضای محترم هیئت مدیره ، مدیران ستادی و استانی شرکت بیمه تعاون همواره تاکید بر فرهنگ سازی در تمامی جهات به صورت پیوسته و مداوم داشته و این رویکرد را به عنوان یکی از مسئولیت های اصلی‌ و حیاتی در قبال مردم و جامعه میدانند. شرکت های شاغل در شهرستان نباید تنها به فروش محصولات بیمه ای مشغول باشند . با شرایط ویژه اقتصادی خرید بیمه نامه یک گزینه نیست ، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است. در صورت تحقق این هدف جامعه ایمن تر و شرکت های بیمه ای قدرتمند تر خواهند شد . ترویج فرهنگ بیمه وظیفه تمام فعالان صنعت بیمه است . به تنهایی نمیتوان فرهنگ بیمه را در جامعه گسترش داد یا نهادینه کرد . اصول فرهنگ سازی آهسته و پیوسته با مشارکت همگانی است . برای تغییر و بهبود شرایط موجود تمامی فعالان در شرکت های بیمه شهرستان می‌بایست با همدلی و مساعدت ، فرهنگ بیمه را بیش از پیش در جامعه پدیدار کنند و رونق ببخشند. متاسفانه تصویر صحیحی از بیمه در ذهن جامعه وجود ندارد ، برای رفع این موضوع باید آستین همت را بالا زده و به جای انتقاد ، عمل کرد . در صورت ترسیم هدف و و تلاش مستمر و یکدلی در گفتار و رفتار می‌توان شاهد رشد و نمو صنعت بیمه در شهرستان لاهیجان بود.

مهندس اسدی تاکید کرد: با همت تمامی فعالان صنعت بیمه بخصوص مسئولان شهرستان لاهیجان، امیدواریم تدابیری اندیشیده شود تا ساعاتی از زنگ مدارس به برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه آشنایی دانش آموزان با صنعت بیمه و فرهنگ سازی جامع در سطح شهرستان اختصاص داده شود.
مدیر بیمه تعاون شهرستان لاهیجان با اشاره به این نکته که آموزش در مدارس می‌تواند در ترویج فرهنگ بیمه بسیار موثر باشد و این مسئله برای آینده جامعه و همچنین آرامش خاطر همه مردم یک ضرورت اساسی است، افزود: دانش‌آموزان در مدرسه، بسیاری از مفاهیم را می‌آموزند و چه بهتر که مفاهیم بیمه‌ای و آشنایی با خدمات بیمه نیز در همین دوران مدرسه به آن‌ها آموزش داده شود تا آن‌ها نیز بتوانند خانواده‌های خود را برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تشویق و ترغیب کنند.
مهندس اسدی افزود : ۱۳ آذر در تقویم به عنوان روز ملی بیمه نام‌گذاری شده و معمولا شرکت‌های بیمه برای گرامی‌داشت این روز از حدود یک هفته قبل فعالیت‌هایی برای فرهنگسازی بیشتر انجام می‌دهند که یکی از آن‌ها برگزاری مراسم زنگ بیمه در مدارس است. از آنجایی که شرکت بیمه تعاون همواره در فرهنگ سازی پیشگام صنعت بیمه بوده و برای تمامی فعالان صنعت در حد اعلا عمل نموده گفت: امیدواریم با عنایت به اشتیاق و عزمی که در بین مسئولان شهرستان لاهیجان دیده می‌شود ، فرهنگ بیمه در این شهرستان نهادینه و جاودان شود.

مهندس اسدی اظهار امیدواری کرد با گسترش فرهنگ بیمه میان دانش‌آموزان، خانواده‌ها بیشتر از خدمات بیمه بهره‌مند شوند و با نهادینه شدن این فرهنگ در میان خانواده‌ها، هم آگاهی اقشار مختلف جامعه از صنعت بیمه افزایش پیدا کند و هم شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند امنیت اجتماعی و فکری بیشتری برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورند.

همچنین دکتر نیاکی با توجه به تلاش های موثر و خستگی ناپذیر، تلاش جهت ترویج فرهنگ بیمه و تامین آینده ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم از جناب مهندس اسدی ریاست بیمه تعاون شهرستان لاهیجان تقدیر و تشکر نمود.

مهندس اسدی ریاست بیمه تعاون شهرستان لاهیجان اَز آمادگی کامل شرکت بیمه تعاون جهت برگزاری کارگاهای آموزشی و ورکشاپ های مختلف بیمه ای در مدارس شهرستان لاهیجان به صورت رایگان خبر داد.

لازم به ذکر است سال گذشته شرکت بیمه تعاون در راستای ترویج فرهنگ بیمه ای با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام‌نور و غیرانتفاعی دیلمان کارگاه های آموزشی متعددی برگزار نمود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.