ab361a1236","lang":0,"debug":0}
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

مدیران وظیفه دارند در بین مردم باشند و خدمت کنند

  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
مدیران وظیفه دارند در بین مردم باشند و خدمت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان: مدیران وظیفه دارند در بین مردم باشند و خدمت کنند مصطفی پور با تاکید بر اینکه محل کار مدیران دستگاه های اجرایی باید در میان مردم باشد، گفت: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید در بحران ها کنار مردم و میز کارشان در میان مردم باشد و […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:
مدیران وظیفه دارند در بین مردم باشند و خدمت کنند
مصطفی پور با تاکید بر اینکه محل کار مدیران دستگاه های اجرایی باید در میان مردم باشد، گفت: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید در بحران ها کنار مردم و میز کارشان در میان مردم باشد و میدانی عمل کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگین شمال، «حسین مصطفی پور » در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود که با موضوع تکریم و معارفه فرماندار شهرستان امروز(شنبه،۱۱ دی) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از سرپرست سابق فرمانداری شهرستان که هر آنچه در توان داشته، استفاده کرد گفت: جلالی از مجموعه افراد متخصص و کاربلد مجموعه استانداری است که امیدواریم در این مسئولیت باعث خیر برای شهرستان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به وقت شناسی و همیشه در صحنه بودن مردم ایران و حماسه ۹ دی افزود: ما در این کشور بهترین ملت را داریم و امام عزیز فرمودند ” این ملت از ملت صدر اسلام هم بهتر هستند” و هر کجا احساس کنند نظام و کشورشان مورد خطر قرار گرفته به موقع و پرشور حضور پیدا خواهند کرد.

مصطفی پور با تاکید بر پیوند بین رهبر و ملت، تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون توانستیم با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها مسیر سخت و پر فراز و نشیب را با افتخار پشت سر گذاشته و همیشه در اوج باشیم و امروز ملت ما سرافراز است.

وی با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی رئیسی با رای قاطع ملت بر سر کار آمد، اظهار کرد: مردم ما به شعارهای این دولت امید بستند و باید از لحظه لحظه زمان که امانتی در اختیار ماست، به بهترین نحو استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ادامه داد: ما باید قدر این ملت همیشه در صحنه را بدانیم و در دوره ای که مشکلات معیشتی مردم بسیار زیاد است، باید مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی پای کار بوده و در بحران‌ها کنار مردم و میز کارشان در میان مردم باشد و میدانی عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه محل کار مدیران دستگاه های اجرایی باید در میان مردم باشد و با نگاه به حل مشکلات، این آلام را کاهش دهند، خاطرنشان کرد: دولت مردمی رئیسی،  امید ایجاد کرده و امید راسخ به حل مشکلات مردم دارد و دوران سخت با همت مضاعف مردم و مسئولان  پشت سر گذاشته می‌شود.

مصطفی پور در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان لنگرود دارای استعدادهای ویژه در حوزه گردشگری، ساحل، نیروی انسانی تحصیلکرده و با استعداد است که باید فرماندار جدید با تکیه بر این ظرفیت‌ها در صدد رفع مشکلات شهرستان اقدام کند.

گفتنی است، طی حکمی از سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان، محمدرضا جلالی به عنوان سرپرست فرمانداری لنگرود منصوب شد. جلالی در کارنامه خود مدیرکلی امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، مدیرکلی دفتر آموزش و پژوهش استانداری، ریاست مرکز مدیریت آموزش دولتی گیلان، عضویت در هسته گزینش استانداری گیلان و مسئول راه اندازی بنیاد نخبگان استان را دارد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.