018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

محصول جدید ایران خودرو جایگزین ۲۰۶

  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
محصول جدید ایران خودرو جایگزین ۲۰۶
ایران خودرو زمان پایان طراحی جایگزین 206 را اعلام کرد .

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به رونمایی از خودرو جدید تی اف ۲۱ در مورد قیمت این خودرو گفت: خودرو تی اف ۲۱ در رده قیمتی پایین قرار دارد و احتمالا جایگزین ۲۰۶ خواهد شد.
مهدی خطیبی امروز در مراسم رونمایی از دومین محصول جدید ایران خودرو تحت عنوان پروژه TF۲۱ با اشاره به اینکه در حال حاضر به این نتیجه رسیده ایم که رعایت استانداردها به بهبود کیفیت محصول کمک خواهد کرد، گفت: در حال حاضر مردم از کیفیت خودرو راضی نیستند به همین منظور ایران خودرو ۲۷۹ پروژه کوتاه مدت و میان مدت را برای بهبود کیفیت در این واحد تولیدی تعریف کرده است.
وی با اعلام اینکه بزرگترین کمک ما برای تولید محصولات عبور مستقیم بوده است، افزود: از اول خرداد یا همان ۳۰ شهریورماه خودرو ناقص در ایران خودرو تولید نشد و ما با خودروی ناقص خداحافظی کردیم. هم اکنون ۱۰۰ درصد تولیدات کامل است و این موضوع به کاهش ۲۵ درصدی هزینه ها نیز کمک کرده است.

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: تعریف کردن ۲۷۹ پروژه باعث شد تا ما بتوانیم به ارتقا و بهبود کیفیت دست پیدا کنیم اما این مسیر بی پایان است و ما برای رسیدن به اهداف اصلی فاصله چندانی داریم. ما باید با رعایت استانداردها به دستاوردهای بیشتری دست پیدا کنیم.

کاهش متوسط عیوب در خودروهای تولیدی ایران خودرو : پیش از این این رقم ۴.۸ درصد بود که خوشبختانه به ۲.۴ درصد رسیده ایم. حتی براساس برنامه ریزی ها تا پایان سال می خواهیم این رقم را به ۱.۴ درصد برسانیم.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=10384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.