تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1
شورای آموزش و پرورش

لزوم حمایت از معلمان به عنوان قشر انسان ساز جامعه

  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۰۷
لزوم حمایت از معلمان به عنوان قشر انسان ساز جامعه
استاندار گیلان: هر گونه هزینه در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری است.

دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم ، گفت : هر گونه هزینه در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری است و دولت با اجرای طرح رتبه بندی معلمان و تامین امکانات رفاهی نگاهی حمایتی به این بخش جامعه دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت کیفیت نظام تعلیم و تربیت، گفت: این قشر انسان سازی، و مجهز کردن کودکان و نوجوانان جامعه به سلاح علم، ایمان و مهارت را برعهده دارند.

دکتر اسدالله عباسی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و دستور آموزش و پرورش گیلان، همه فضا‌های آموزشی استان در فصل تابستان در اختیار دانش آموزان هر منطقه قرار می‌گیرد.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه هیچ کس نباید به دلیل مشکل مالی از تحصیل و فراگیری مهارت باز بماند، افزود: فرمانداران، بخشداران و مدیران آموزش و پرورش در همه شهرستان‌ها باید قبل از آغاز سال تحصیلی جدید با کمک سازمان ثبت احوال، خانواده‌ها با بنیه مالی ضعیف را شناسایی و فرزندان این خانواده‌ها را به تحصیل تشویق کنند.

وی با تاکید بر دقت در انتصاب‌ها، گفت: اداره کل آموزش و پرورش باید مدیرانی را در مدارس منصوب کند که تحول خواه باشند و رشته تحصیلی آن‌ها با حوزه آموزشی مورد نظر مطابقت داشته باشد.

گیلان بیش از ۳۷۰ هزار دانش‌آموز دارد که در ۴ هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=9987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.