تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
2

قیامتیون از انتخاب لاهیجان به عنوان شهر پایلوت بدون مانع استان گیلان خبر داد

  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۳۶
قیامتیون از انتخاب لاهیجان به عنوان شهر پایلوت بدون مانع استان گیلان خبر داد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: ملاک انتخاب لاهیجان به عنوان شهر بدون مانع، کسب امتیازات لازم توسط اداره کل بهزیستی برای ایجاد رمپ، خط عابر پیاده نابینایان و سرویس بهداشتی ویژه جانبازان و معلولان در مناطق مختلف این شهر بوده است. وی اظهار […]

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: ملاک انتخاب لاهیجان به عنوان شهر بدون مانع، کسب امتیازات لازم توسط اداره کل بهزیستی برای ایجاد رمپ، خط عابر پیاده نابینایان و سرویس بهداشتی ویژه جانبازان و معلولان در مناطق مختلف این شهر بوده است.
وی اظهار کرد: در راستای تحقق شهرسازی مدرن و توسعه پایدار شهری و همچنین تامین رفاه حال شهروندان، در طول سال های اخیر، مناسب‌سازی معابر شهری لاهیجان توسط معاونت عمران شهرداری با نظارت بهزیستی آغاز شده است و برای تسهیل تردد جانبازان، معلولان و نابینایان در معابر عمومی و در مقابل مراکز مهم، رمپ شیب دار و خط عابرپیاده ایجاد شده است.
سرپرست شهرداری لاهیجان اضافه کرد: در این طرح تحت نظارت بهزیستی نقاطی در شهر برای پارک خودرو جانبازان و معلولان تعیین شده و تابلوی آن توسط شهرداری نصب شده است.
قیامتیون گفت: کارگروه مناسب‌سازی معابر شهری لاهیجان برای انجام امور تسهیل عبور و مرور جانبازان، معلولان و نابینایان به ریاست فرماندار و دبیری رئیس بهزیستی شهرستان با حضور نمایندگان ادارات تشکیل می‌شود و مصوبات آن لازم‌الاجراست.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.