تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان؛

قهرمانان سرمایه های ملی ما هستند

  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
قهرمانان سرمایه های ملی ما هستند
قهرمانان و مدال آوران جزء افتخارات استان و کشور و جز سرمایه های ملی محسوب می شوند و باید از این عزیزان حمایت شود .

به گزارش نگین شمال ، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم استقبال از کاروان ورزشکاران و مدال آوران گیلانی اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژوی چین که امروز در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت ، با حضور روسای هیاتهای ورزشی ، قهرمانان ، ورزشکاران و جامعه ورزش گیلان برگزار شد ،گفت : قهرمانان و مدال آوران جزء افتخارات استان و کشور و جز سرمایه های ملی محسوب می شوند و باید از این عزیزان حمایت شود .

وی با بیان اینکه کسب افتخار ورزشی به راحتی میسر نیست ،عنوان کرد : یک ورزشکار برای رسیدن به سکوی قهرمانی راههای زیادی را طی می کند و زحمات بسیاری را متحمل می شود و از تفریحات سالم در زندگی می گذرد تا بتواند برای استان و کشور خود افتخارآفرینی نماید.

آرمان اذعان داشت: از روسای محترم هیات ها درخواست می کنم که قهرمانان ورزشی در رشته های مربوط را حمایت نمایند و نسبت به این عزیزان کم لطفی نداشته باشند .

وی ضمن قدردانی از همراهی و پشتیبانی هیات های ورزشی با قهرمانان خود گفت : همه ی ما وظیفه داریم که از این سرمایه ها و ظرفیت های استان حمایت و تکریم نماییم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از حمایت های استاندار گیلان گفت : از جناب آقای دکتر عباسی به جهت مساعدت های ایشان با ورزشکاران تشکر می کنم و ان شاالله بتوانیم در المپیک پیش رو شاهد کسب مدال های رنگارنگ قهرمانان گیلان در میادین ورزشی باشیم

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.