تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
5

قطع شدن مذاکرات یک بازیکن با پرسپولیس

  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
قطع شدن مذاکرات یک بازیکن با پرسپولیس
شواهد امر نشان می‌دهد که عیسی فصل آینده در تیمی غیر از پرسپولیس بازی خواهد کرد مگر اینکه او خواسته مالی‌اش را پایین بیاورد.

به گزارش  پایگاه خبری نگین شمال به نقل از همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس همان‌طور که انتظار می‌رفت و خبرش را هم داده بودیم حاضر نبوده و نیست که در مورد مسائل مالی مقابل عیسی آل‌کثیر کوتاه بیاید. اگرچه خواسته عیسی و مدیربرنامه‌هایش در مذاکرات انجام گرفته به‌زعم مدیران باشگاه نامعقول بوده است.

او در نیم‌فصل هم درخواست ۱۵ میلیارد تومان برای تمدید قرارداد ۶ ماهه داشت که درنهایت رضا درویش با رقم پنج و نیم میلیارد تومان با او قرارداد بست.

حالا عیسی به دنبال این است تا آن ماجرا را جبران کند و درخواست ۲۵ تا ۳۰ میلیارد را از درویش کرده است. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس به وی اعلام کرده با او قرارداد ۱۳ میلیاردی امضا می‌کنند و دو سه میلیارد هم آپشن در قراردادش خواهند گذاشت.

پیشنهادی که با دلخوری شدید عیسی همراه شده و او گفته ارزشش خیلی بیشتر از اینهاست. عیسی روز جمعه به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و بعد از آن هم دیگر مذاکره‌ای بین طرفین انجام نگرفته است.

شواهد امر نشان می‌دهد که عیسی فصل آینده در تیمی غیر از پرسپولیس بازی خواهد کرد مگر اینکه او خواسته مالی‌اش را پایین بیاورد.

تراکتور یکی از مشتریان جدی عیسی است و در نیم‌فصل هم این تیم خیلی منتظر او ماند اما درنهایت این بازیکن در پرسپولیس ماند. از قرار معلوم این بار عیسی احتمالا تصمیمی خلاف آنچه در نیم‌فصل گرفت، می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=11022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.