تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
1
ادعای خبرنگار اکوادوری؛

قرارداد با گزینه اصلی مهدی تاج برای نیمکت ایران

  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
قرارداد با گزینه اصلی مهدی تاج برای نیمکت ایران
سانچز پس از این ناکامی از هدایت تیم ملی این کشور کنار رفت و حالا به‌عنوان یکی از گزینه‌های ایران برای جانشینی کارلوس کی‌روش مطرح شده است.

فلیکس سانچز اسپانیایی تازه‌ترین گزینه‌ای است که این روزها نامش به‌عنوان مدعی جدی نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران مطرح شده است.

سرمربی سابق تیم ملی قطر که به جز حضور در تیم‌های پایه بارسلونا، بیشتر دوران مربیگری‌اش را در قطر سپری کرده و پس از حضور روی نیمکت تیم‌های پایه این کشور به تدریج مدارج ترقی را طی کرد و بالاخره به‌عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شد. سانچز که یکی از پروژه‌های قطری‌ها برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ بود و قبل از آن توانسته بود تیم ملی این کشور را قهرمان آسیا کند، درنهایت نتوانست نمایش خوبی با این تیم داشته باشد و به‌عنوان تنها میزبانی تاریخ جام‌های جهانی که هر سه بازی خود در مرحله گروهی را باخت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سانچز پس از این ناکامی از هدایت تیم ملی این کشور کنار رفت و حالا به‌عنوان یکی از گزینه‌های ایران برای جانشینی کارلوس کی‌روش مطرح شده است.

براساس اطلاعات رسیده مذاکره با این مربی در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در جریان است و گفته می‌شود ممکن است او به‌زودی با فدراسیون ایران به توافقات نهایی دست پیدا کند.

با این حال روز گذشته اخباری در روزنامه آاس اسپانیا و توییتر برخی خبرنگاران اسپانیایی منتشر شد که ظاهرا سانچز قرار است به‌زودی به‌عنوان سرمربی تیم ملی اکوادور انتخاب شود.

در این میان رینالدو رومرو، خبرنگار اکوادوری که اخبار تیم ملی این کشور را پوشش می‌دهد در گفت‌وگویی کوتاه این خبر را تایید کرد و گفت: «سانچز با فدراسیون فوتبال اکوادور قرارداد امضا کرده و به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است.

او اکوادور را انتخاب کرده است و به‌زودی برای معرفی رسمی راهی اینجا خواهد شد.

حالا مشخص نیست آیا سانچز واقعا ترجیح داده به آمریکای جنوبی برود یا این یک تاکتیک رسانه‌ای از سوی نزدیکان او است تا در مذاکره با نمایندگان ایران دست بالا را داشته باشد و بتواند قرارداد بهتری با فدراسیون ایران ببندد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=8959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.