تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان خبر داد؛ نگاه نیروی انتظامی در حوزه شهرستان لاهیجان نگاهی پیشگیرانه است

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان خبر داد؛  نگاه نیروی انتظامی در حوزه شهرستان لاهیجان نگاهی پیشگیرانه است

به گزارش اختصاصی نگین شمال ؛سرهنگ حمید محمدی نسب با اشاره به نوع خدمات و تنوع ماموریت ها در حوزه نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان، گفت:نوع خدماتی که در این حوزه انجام می شود با هیچ شهرستانی قابل قیاس نیست. وی با اشاره به سرقت در حوزه شهرستان لاهیجان ، تصریح کرد: در سال ۹۹ در […]

به گزارش اختصاصی نگین شمال ؛سرهنگ حمید محمدی نسب با اشاره به نوع خدمات و تنوع ماموریت ها در حوزه نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان، گفت:نوع خدماتی که در این حوزه انجام می شود با هیچ شهرستانی قابل قیاس نیست.

وی با اشاره به سرقت در حوزه شهرستان لاهیجان ، تصریح کرد: در سال ۹۹ در حوزه انتظامی شهرستان لاهیجان ۱۲۶سرقت گزارش شده است که متاسفانه امسال به ۱۸۷ مورد افزایش یافت.

سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه سرقت هایی که درحوزه ادارات انجام می شود بیشتر سرقت های خرد و از لحاظ ارزش ریالی ارزش پایینی را به خود اختصاص می دهند، افزود: سرقت هایی که درسیستم ثبت می شود ، آمار گرفته شده و تشکیل پرونده می شود.

فرمانده انتظامی لاهیجان حجم قابل توجهی از سرقت ها را در حوزه اداره برق و مخابرات اعلام و خاطرنشان کرد: پدیده سرقت سیم برق برای زمان حال نیست. هیچ راهکاری برای بحث سرقت بویژه در این دو مولفه وجود ندارد و باید در حوزه پیشگیری تلاش بیشتری انجام شود.

وی نگاه نیروی انتظامی در حوزه شهرستان لاهیجان را نگاهی پیشگیرانه عنوان و اذعان کرد: ما به دنبال این هستیم که اتفاقی درحوزه شهرستان پیش نیاید البته
جرم اتفاق می افتد اما هنرما باید پیش رویدادی باشد چرا که پسا رویدادی برای ما هزینه دارد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه بحث تهدید ها و آسیب پذیری ادارات دولتی امری مهم است، خاطرنشان کرد: آسیب ها باید شناسایی شوند و به مرکز استان گزارش داده شود تا درحوزه پیشگیری قدمی موثر برداشته شود.

وی در پایان با بیان اینکه سرقت درحوزه آموزش و پرورش رو به تزاید است، تصریح کرد: توصیه ما این است که در بخش اموزش و پرورش رودبنه اتاق امنی تشکیل تا اموال ذی قیمت از دستبرد سارقین محفوظ بماند.

خبرنگار؛حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.