49a2a5dd4d","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

فرماندار جدید لاهیجان:مدیریت فرصتی برای خدمت گذاری است/ در شهرستانی خادم هستم که معروفیت فرهنگ و تمدن آن زبانزد است و عروس گیلان و از قدیمی ترین شهرهای گیلان است.

  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
فرماندار جدید لاهیجان:مدیریت فرصتی برای خدمت گذاری است/ در شهرستانی خادم هستم که معروفیت فرهنگ و تمدن آن زبانزد است و عروس گیلان و از قدیمی  ترین شهرهای گیلان است.

براتی گفت: مدیر یک دستگاه در واقع مدیریت را فرصتی برای خدمت گزاری و توشه ای برای آخرت خود بداند و این تفکر و اندیشه انقلاب ما را عزت و بزرگی می دهد.

به گزارش نگین شمال از لاهیجان، « فرهاد براتی» در ششمین شورای اداری لاهیجان که شامگاه امروز ( چهارشنبه، ۸ دی) در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امتیاز ویژه این است که مدیر یک دستگاه در واقع مدیریت را فرصتی برای خدمت گذاری و توشه ای برای آخرت خود بداند و این تفکر و اندیشه انقلاب ما را عزت و بزرگی می دهد.

فرماندار جدید شهرستان لاهیجان با بیان اینکه با تکیه بر تجارب گذشته در صدد احصا مشکلات، نقاط ضعف و چالش های شهرستان خواهم بود، افزود: با همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی و  با همت و عزم مسئولان خواهیم توانست این کشتی خدمت رسانی را به سرمنزل مقصود به سلامت برسانیم.

براتی با اشاره به ثبت  بیش از ۱۵۰ اثر تاریخی در این شهرستان و آرامگاه پدر چای ایران، خاطرنشان کرد: در شهرستانی خادم هستم که معروفیت فرهنگ و تمدن آن زبانزد است و عروس گیلان و از قدیمی  ترین شهرهای گیلان است.

گفتنی است، “اسدالله عباسی”،  استاندار گیلان با صدور حکمی ” فرهاد براتی ” را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب کرد.

براتی در کارنامه خود معاونت امور دهیاری‌های امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان ، بخشداری مرکزی شهرستان رشت، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون سازمان ملی جوانان گیلان، مسئول تشکل‌های جوانان استان و معاون خانه جوان استانداری را دارد.

حسین مصطفی پور

خبرنگار: ریحانه شریفی

عکاس:سیداحمد کیایی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.