0ea7104a16","lang":0,"debug":0}
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1
احمدی بیغش:

علی اف آرزوی امپراتوری عثمانی و آناتولی را به گور خواهد برد

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
علی اف آرزوی امپراتوری عثمانی و آناتولی را به گور خواهد برد
محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رییس جمهور آذربایجان گفت: آرزوی امپراتوری عثمانی و آناتولی بزرگ را به گور می‌برید؛ پس از تصورات غلط و توهمات خام بیرون آمده و خود را به پشتوانه های خیالی هم‌پیمانان فرصت‌طلب غربی و اسرائیل غاصب دلگرم نکنید.

به گزارش نگین شمال به نقل از ایسنا  محمود احمدی بیغش در اخطاری در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) با استناد به اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی گفت: الهام علی‌اف رئیس جمهور به اصطلاح جمهوری آذربایجان اظهارات مداخله‌جویانه داشته است. در کنار این، شاهد تداوم گستاخی‌ها نمایندگان مجلس فرمایشی و وابسته این کشور و برخی رسانه‌های متوهم این کشور علیه تمامیت ارضی کشورمان و تعرض به هویت ملی‌مان هستیم.

وی افزود: متاسفانه در رخوت و سستی آزاردهنده وزارت امور خارجه و سفیر بی‌کفایت ایران در باکو و انفعال شدید دولت در قبال زبان‌درازی‌های مقامات و رسانه‌های باکونشین، مدتی است این بی‌مقداران متوهم پای خود را از گلیم خود فراتر گذاشته و ضمن دمیدن در مسائل تجزیه‌طلبانه و نژادپرستی علیه مردم ارمنستان، توهم خیالی در سر می‌پرورانند؛ به عنوان نماینده مردم به از رئیس جمهور همسایه شمالی که تکه ای از پاره تن ایران است، هشدار می‌دهم از تصورات غلط و توهمات خام بیرون آمده و خود را به پشتوانه های خیالی هم‌پیمانان فرصت‌طلب غربی و اسرائیل غاصب دلگرم نکند.

احمدی بیغش تاکید کرد: ضمن احترام به مردم صبور و دوست داشتنی جمهوری آذربایجان که همه آنها را بخشی از وجود ابدی خود می‌دانیم، به برخی مسئولان این کشور به ویژه شخص الهام علی‌اف هشدار جدی می‌دهم دست از بازی‌های دیکته شده بردارد و برای مردم تحت ستمدیده خود ارزش قائل شود. این را بدانید که تکه تکه آذری‌ها عزیز ایران خواهان بازگشت هموطنان تحت ستمدیده شما و اجداد دیکتاتور صفت شما به آغوش ایران هستند. آرزوی امپراتوری عثمانی و آناتولی بزرگ را به گور می برید.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=7173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.