تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3
نماینده شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد: مذاکره با سازمان برنامه و بودجه برای افزایش سهم دولت در خرید برگ سبز چای

  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد: مذاکره با سازمان برنامه و بودجه برای افزایش سهم دولت در خرید برگ سبز چای
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: با جدیت پیگیر افزایش سهم ۲۵ درصدی دولت از خرید برگ سبز چای و اعتبارات صندوق تخصصی هستیم

ابراهیم نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار نگین شمال، در پاسخ به پیگیری مجلس برای افزایش قیمت خرید تضمینی چای اظهار داشت: در جلسه‌ای که آبان ماه با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم، بر افزایش سهم دولت در خرید برگ سبز چای تأکید شد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه اکنون سهم دولت از خرید برگ سبز چای ۲۵ درصد و سهم کارخانجات ۷۵ درصد است عنوان کرد: با جدیت پیگیر هستیم که امسال ردیف اعتباری ویژه و مشخصی برای چای در بودجه منظور شود.
عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین دیگر پیگیری‌ ما در جهت افزایش اعتبارات صندوق تخصصی چای است و امید داریم که در برنامه بودجه سال آینده این بودجه ویژه در نظر گرفته می‌شود.
وی درباره پیگیری‌های انجام شده در راستای بازنگری در طرح هادی روستاها گفت: ۱۰۰ روستای موجود در آستانه‌اشرفیه همگی طرح هادی دارند و هرساله از ردیف‌های مختلف اعم از اعتبارات شهرستانی و ملی بازنگری‌هایی در طرح هادی این روستاها انجام می‌گیرد.
نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس با بیان اینکه در برخی از بازنگری‌ها و طرح‌های هادی جدید کاهش محدوده‌ها اتفاق می‌افتد افزود: این امر برای روستاهایی که تا پیش از این طرح هادی مناسبی نداشتند خوب است اما برای سایر روستاها به نفع ساکنین نیست.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار داشت: بدین ترتیب در این روستاها که طرح هادی آن‌ها نیازمند بازنگری نیست اگر به‌صورت موردی مواردی نیازمند بررسی باشد اقدامات لازم از سوی کارشناسان مربوطه انجام می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.