تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
5

عزم راسخ دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی

  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
عزم راسخ دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست هماهنگی راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته مامایی، از عزم راسخ این دانشگاه جهت توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی، خبر داد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا )؛ دکتر افشین شفقی – معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در  نشست هماهنگی راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته مشاوره مامایی با تاکید بر دستیابی به اهداف سند متوازن، اظهار کرد ؛ هم اکنون عزم دانشگاه در خصوص ارتقا رشته های تحصیلات تکمیلی جدی است . به یاری خدا و با همکاری اساتید و همکاران فرهیخته خیز بلندی را شاهد خواهیم بود.
وی در ادامه  با اشاره به روند آموزشی شدن بیمارستان های شهید بهشتی بندر انزلی و پیروز لاهیجان، تصریح کرد؛  برای رسیدن به چشم انداز مورد نظر دانشگاه، باید از تمام ظرفیت ها و توان موجود بهره ببریم و  از سرمایه های ارزشمند انسانی و علمی دانشگاه،کمک بگیریم.
دکتر شفقی همچنین، با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هم افزایی و تعامل همه جانبه در این راستا را ضروری دانست و راه اندازی رشته مشاوره مامایی در مقطع کارشناسی ارشد را بسیار مثمرثمر خواند و تلاش در این زمینه را ،خواستار شد.
 در پایان ، تفاهم نامه ای فی مابین گروه روانپزشکی دانشگاه و گروه مامایی دانشکده شرق گیلان تدوین و منعقد شد.
گفتنی است ؛ در  نشست امروز، دکتر ایرج نیکوکار- مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر سیدمحمدرسول خلخالی-مدیر گروه روانپزشکی و سهیلامجیدی- مدیر گروه مامایی دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان، حضور داشتند.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.