تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3
طرح هادی آسفالت معابر

طرح هادی آسفالت معابر در روستای اشمان دهکاء به بهره‌برداری رسید.

  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
طرح هادی آسفالت معابر در روستای اشمان دهکاء به بهره‌برداری رسید.
آرنگ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر گفت :خدمات رسانی به مردم در دولت آیت الله رئیسی با تعامل بین قوا به نفع مردم می باشد و توجه ویژه ای به این موضوع شده است.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ؛آرنگ فرماندار آستانه اشرفیه ضمن تبریک دهه مبارک فجر در آئین افتتاح طرح هادی آسفالت معابر در روستای اشمان دهکاء گفت: خدمات رسانی به مردم در دولت آیت الله رئیسی با تعامل بین قوا به نفع مردم می باشد و توجه ویژه ای به این موضوع شده است.

 

وی افزود: در آئین افتتاح و بهره برداری بوستان شهروند توزیع عادلانه ثروت و خدمات در همه مناطق شهری و روستایی را از نکات قابل توجه دانست.

 

در ادامه مراسم رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: طرح هادی ۴ روستا با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و طرح هادی معابر و پل سازی در ۱۹ روستا با اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال، ۴۰۰۰متر مربع آسفالت معابر روستای اشمان دهکاء با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از جمله طرح های اجراء شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

مصطفی پور واحدی  اظهار داشت: صدور سند مالکیت با همکاری اداره ثبت و اسناد املاک به تعداد ۶۰۰ جلد و پرداخت تسهیلات در ۱۰۸ روستا به تعداد ۳۰۰ فقره با اعتبار ۷۰۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میباشد.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.