تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2

وزیر بهداشت در لاهیجان : سلامت مردم خط قرمز وزارت بهداشت است، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در لاهیجان از اجرای طرح طرح عدالت و تعالی نظام سلامت در کشور خبر داد.

  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
وزیر بهداشت در لاهیجان : سلامت مردم خط قرمز وزارت بهداشت است، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در لاهیجان از اجرای طرح طرح عدالت و تعالی نظام سلامت در کشور خبر داد.

به گزارش اختصاصی نگین شمال : وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای اداری لاهیجان از اجرای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت در کشور خبر داد و گفت: دسترسی عادلانه همه آحاد جامعه به خدمات سلامت، عدالت آموزشی، درمانی و پژوهشی، توزیع متوازن و عادلانه نیروی انسانی، تقویت و همه گیری و […]

به گزارش اختصاصی نگین شمال : وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای اداری لاهیجان از اجرای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت در کشور خبر داد و گفت: دسترسی عادلانه همه آحاد جامعه به خدمات سلامت، عدالت آموزشی، درمانی و پژوهشی، توزیع متوازن و عادلانه نیروی انسانی، تقویت و همه گیری و پوشش حداکثری بیمه پایه سلامت، تقویت و ارتقای کمی و کیفی پژوهش‌های کاربردی و تامین منابع پایدار در بخش سلامت از مهمترین ویژگی‌های طرح عدالت و تعالی نظام سلامت است.

بهرام عین الهی

بهرام عین‌اللهی وجود دولت در استان‌ها را راهی برای مشاهدات عینی مشکلات و چالش‌ها برشمرد و افزود: بسیاری از مشکلات موجود در لاهیجان مربوط به وزارتخانه‌های دیگر است و تلاش می‌شود همه این موارد با طرح و پیگیری حل شود.

وی با بیان اینکه رویه دولت صرفاً بر تغییر مدیران نیست گفت: ما عقد اخوت با هیچ‌کسی نبستیم و تنها شاخص ما عملکرد مدیران است.

عین الهی سلامت مردم را خط قرمز وزارت بهداشت دانست و افزود: در هر سطحی که درمان و بهداشت مردم با پول تهدید شود، عدول از خط قرمز‌ها است و برای ما قابل‌تحمل نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان پیروز لاهیجان را از جمله بیمارستانهای برخوردار در منطقه دانست و گفت: باید تلاش شود تا از همه ظرفیت‌های بیمارستان به‌درستی بهره‌مند شویم.

وی به شهروندان لاهیجانی وعده راه اندازی رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد این شهرستان را هم داد.

خبرنگار: حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.