تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
2
امام جمعه شهرستان لاهیجان در آئین‌رونمایی از سردیس دکتر محمد صادق پیروز؛

شهرستان لاهیجان به وجود نیکوکار همچون دکتر پیروز به خود می‌بالد

  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
شهرستان لاهیجان به وجود نیکوکار همچون دکتر پیروز به خود می‌بالد
امام جمعه شهرستان لاهیجان در آئین‌ رونمایی از سردیس دکتر محمد صادق پیروز، کار خیر این پزشک نیکوکار را منشاء خیر و برکت برای شهرستان دانست‌.
به گزارش نگین شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید جواد سلیمانی – امام جمعه شهرستان لاهیجان در آیین رونمایی از سردیس دکتر محمد صادق پیروز، وجود این پزشک نیکوکار  را منشاء خیر و برکت برای شهرستان دانست.
امام جمعه شهرستان لاهیجان ضمن تشکر از تلاش‌های دکتر محمد تقی آشوبی در جلب مشارکت‌های مردمی و برگزاری مراسم نکوداشت گفت: کسی می‌تواند ادعای خدایی و مسلمان بودن داشته باشد که ابتدا ذات انسانیت را بشناسد، انسان الهی شود و آنگاه ادعای مسلمانی کند.
دکتر سلیمانی با اشاره به آیه شریفه لن تنالوا الْبرّ حتّىٰ تنفقوا ممّا تحبّون ۚ وما تنفقوا من شیْءٍ فإنّ اللّه به علیمٌ، اظهار داشت:  دکتر پیروز در زمان حیات خود با اهدای هرچه که در اختیار داشت با خداوند معامله نمود و با ترغیب دیگر خیران،  منشا خیر   برکت برای شهرستان شد.
حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به اینکه بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان قطب درمانی شرق گیلان است، افزود: با گسترش زیرساخت‌های مورد نیاز به کمک خیرین، اکنون شاهد توسعه خدمات آموزشی و درمانی این بیمارستان هستیم  و  حضور  دانشجویان در آن، شور و نشاط علمی را به این محیط آورده است.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.