تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

شهرداری لاهیجان آماده استقبال از نوروز ۱۴۰۰ است

  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
شهرداری لاهیجان آماده استقبال از نوروز ۱۴۰۰ است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: به رغم شرایط خاص یک سال اخیر و شیوع ویروس کرونا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از هر گونه تجمعی امسال با فضاسازی شهری به استقبال نوروز می رویم. وی با بیان اینکه لاهیجان بدلیل جاذبه […]

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: به رغم شرایط خاص یک سال اخیر و شیوع ویروس کرونا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از هر گونه تجمعی امسال با فضاسازی شهری به استقبال نوروز می رویم.
وی با بیان اینکه لاهیجان بدلیل جاذبه های فراوان گردشگری همه ساله میزبان مسافران زیادی می باشد، اضافه کرد: کرونا باعث شد هم وطنان برای حفظ سلامتی خود و سایر مردم از مسافرت های غیرضروری خودداری کرده و لاهیجان هم به این دلیل با شرایط رنگ بندی مختلف در طول سال نتواند میزبان هم وطنان باشد.
شهردار لاهیجان گفت: نوروز امسال هم از همه عزیزان هم وطن خواهشمندیم برای حفظ سلامتی خود و خانواده دستورات بهداشتی را رعایت نمایند تا بعد از عید دوباره شاهد اوج گیری کرنا و مرگ عزیزانمان نباشیم.
قیامتیون افزود: با توجه به دستورات از میزبانی مسافران در کمپ ها و اقامتگاهها و برپایی هر گونه چادر معذور می باشیم.
وی گفت: شهرداری لاهیجان به منظور زیباسازی منظر شهری از ۲۰ اسفند اقدام به نصب بنر ها و المان های نوروزی در سطح شهر کرده و لاهیجان آماده استقبال از نوروز ۱۴۰۰ است.
وی افزود: پاکسازی معابر ورودی و خروجی شهر به ویژه کمربندی، گل آرایی میادین و ورودی های شهر با بهترین منظر، رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها، ترمیم فضای سبز و کاشت گلهای فصلی در میادین، بازسازی سرویس های بهداشتی،لکه گیری و آسفالت خیابانها و کوچه ها، اصلاح تابلوهای راهنمای اماکن، برنامه ریزی ارائه خدمات رسانی در پایانه مسافربری و گشت ویژه شهر آرا برای پاکسازی معابر و نظافت سطح شهر از برنامه هایی است که برای استقبال از نوروز ۱۴۰۰عملیات اجرایی آن در حال اجرا می باشد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.