تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

شرط اساسی بازگشایی مدارس واکسیناسیون گسترده است

  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
شرط اساسی بازگشایی مدارس واکسیناسیون گسترده است

به گزارش نگین شمال « یونس محمودی » در جلسه شورای آموزش و پرورش که( دوشنبه، ۲۲ شهریور) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: وزرات آموزش و پرورش اساسی ترین مباحث بنیادین آموزش و پرورش را متوجه خود کرد ولی این به منزله آن نیست که این وزارت صرفا متصدی تعلیم و […]

به گزارش نگین شمال « یونس محمودی » در جلسه شورای آموزش و پرورش که( دوشنبه، ۲۲ شهریور) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: وزرات آموزش و پرورش اساسی ترین مباحث بنیادین آموزش و پرورش را متوجه خود کرد ولی این به منزله آن نیست که این وزارت صرفا متصدی تعلیم و تعلم است و این مهم زمانی حاصل می شود که همه مسئولان، مردم و اقشار جامعه به کمک این نهاد آمده تا در ایفای وظایف خود بیش از پیش موفق باشد.

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید با ممارست دانش آموزان شاهد شکوفایی فضاهای آموزشی شهرستان در سطح کشور باشیم، تصریح کرد: لاهیجان همواره در طول ادوار تاریخ علمی، آثار خوبی به جا گذاشت و مجاهدان، معلمان و ذخایر علمی و معنوی را در خود پرورش داده است.

محمودی در خصوص چگونگی بازگشایی مدارس، افزود: بازگشایی مدارس از اول مهرماه به صورت غیر حضوری است و شرط اساسی برای بازگشایی مدارس این است که دانش آموزان، اولیا، معلمان و رانندگان سرویس های مدارس  حتما واکسینه شوند.

فرماندار شهرستان لاهیجان ادامه داد: بیش از ۹۹ درصد معلمان دز اول واکسن و بیش از ۸۰ درصد دز دوم را دریافت کردند.

محمودی با اشاره به بیمه شدن دانش آموزان در سرویس های مدارس، زنگ ایثار و مقاومت در یکی از مدارس، ضد عفونی کلاس ها و مدخل ورودی، زدن ماسک، نظافت سرویس های بهداشتی و …. تصریح کرد: هیچ دانش آموزی بدون ثبت نام در مدارس نماند و همه دانش آموزان به سهولت در مدارس شهری و روستایی مبادرت به ثبت نام کنند.

وی اهدای ۶۰ دستگاه تبلت از سوی خیران و نهاد آموزش و پرورش را بیانگر باورمندی خیران در امر تحکیم و تثبیت آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: نرخ باسوادی لاهیجان ۹۸.۴ درصد است و لاهیجان در حوزه های علمی و فناورانه در حوزه خود موفق است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.