تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0
استانداری گیلان

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان منصوب شد

  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان منصوب شد
با صدور حکمی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان؛ فرهاد براتی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان منصوب و طی مراسمی معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ؛ نماینده عالی دولت در گیلان عصر امروز (سه شنبه) با صدور حکمی، فرهاد براتی را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

 

استاندار گیلان در این جلسه همچنین با قدردانی از زحمات فرهاد براتی در دوران تصدی فرمانداری لاهیجان؛ روح الله بخشی نژاد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب و معرفی کرد.

 

لازم به ذکر است پیش از این مرتضی رضایی صوفی عهده دار معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان بود.

 

دکتر عباسی در حکم دیگری ایرج عاشوری را در سمت سرپرستی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان منصوب کرد.

 

در این جلسه همچنین از زحمات علی بهرامیان که پیش از این مسئولیت مدیریت دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان را بر عهده داشت، قدردانی شد.

 

در این جلسه تکریم و معارفه که در جمع شورای معاونین استانداری گیلان صورت پذیرفت، نماینده عالی دولت در گیلان ، از همه مسئولان خواست با توجه به برنامه ها و سیاست های راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای پیشبرد جهادی تر فعالیت های حوزه کاری خود، به صورت جد موضوعات حائز اهمیت استان گیلان را با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود و بکارگیری نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.