تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
6

سرپرست فرمانداری لنگرود: آماده سازی شهرستان لنگرود برای مهمان نوازی از مسافران نوروزی/ با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای مهمانان هستیم

  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
سرپرست فرمانداری لنگرود: آماده سازی شهرستان لنگرود برای مهمان نوازی از مسافران نوروزی/ با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای مهمانان هستیم

جلالی گفت: شهرستان لنگرود هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی، پذیرای مهمانان باشیم و در همه بخش ها ضوابط و مقررات رعایت شود. به گزارش خبرنگار  نگین شمال از لنگرود، « محمد رضا جلالی » در جلسه شورای اداری که امروز ( چهارشنبه، ۲۵اسفند) در سالن اجتماعات فرمانداری […]

جلالی گفت: شهرستان لنگرود هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی، پذیرای مهمانان باشیم و در همه بخش ها ضوابط و مقررات رعایت شود.

به گزارش خبرنگار  نگین شمال از لنگرود، « محمد رضا جلالی » در جلسه شورای اداری که امروز ( چهارشنبه، ۲۵اسفند) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش های مسئولان و مدیران در طول سال گفت: از تلاش های مدیران شهرستانی قانع نشدم و همواره تاکید کردم که فرصت را مغتنم بشمارید برای اینکه بتوانید در محضر مردم به وظایف و مطالبات جامه عمل بپوشانید و خدمت به مردم و تامین رضایت مردم، رضایت باری تعالی را به دنبال دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود یکی از مطالبات مورد تاکید در جلسه شورای اداری را حضور به موقع مدیران در جلسات و ادارات عنوان و تصریح کرد: این موضوع مورد تاکید بنده در سال آینده نیز خواهد بود که به صورت جدی  پیگیری می شود.

جلالی با اشاره به تلاش بر ایجاد وضعیت رقابتی نسبت به شهرهای دیگر اذعان کرد: تعدادی از سازمان ها انتخاب و وضعیت موجود با دیگر شهرستان ها بررسی و انتظار داریم در پایان  سال ۱۴۰۱ چند پله ارتقا و نقاط ضعف بهبود پیدا کند.

وی با بیان اینکه در آستانه سال زراعی اقداماتی از دو ماه گذشته شروع شده ولی کار تمام شده نیست، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در شهرستان آغاز شده اما سال زراعی راحتی در پیش نداریم و در حوزه آبرسانی در وضعیت خوبی به سر نمی بریم و با توجه به کاهش نذورات آسمانی و اینکه در انتهای شبکه آبرسانی در بحث کشاورزی هستیم، انتظار داریم مسئولان پای کار باشند و نسبت به تعهدات پایبند باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود ادامه داد: انتظار دارم بخشداران، اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاری ها، کشاورزان را به شخم زودهنگام و اولیه ترغیب  تا در ایام شروع زراعت آب کمتری مورد نیاز باشد.

جلالی با اشاره به آماده سازی شهرستان  برای مهمان نوازی از مردم در ایام نوروز خاطرنشان کرد:  شهرستان لنگرود هم اکنون در  وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی، پذیرای مهمانان باشیم و در همه بخش ها ضوابط و مقررات رعایت شود و ستاد کرونا اعلام کرده حداقل تزریق دو دز واکسن کفایت و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به تلاش های گسترده در حوزه های مختلف از جمله  مدیریت پسماند، اظهار کرد: مسائل شهرستان جزیره ای دیده نشود و مسئله پسماند مشکل شهرداران ما نیست در بحث پسماند، اعتقاد دارم با همت مدیران شهرستان این موضوع مدیریت می شود که تولید زباله  در مرحله اولیه کاهش و تفکیک از مبدا جدی گرفته شود و مردم روستاها حداقل زباله تر را تحویل ندهند.

جلالی با تاکید بر  انسجام و یکپارچگی در سرمایه های مختلف در شهرستان، تصریح کرد: تلاش گسترده رضایت مردم را به وفاداری آنان تبدیل می کند و مردم ستون جامعه اسلامی هستند و بایستی از عملکرد دولت راضی باشند.

خبرنگار:ریحانه شریفی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.