تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

سرپرست شهرداری لاهیجان به همراه معاونان و مدیران شهرداری از اورژانس این شهر بازدید کردند

  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
سرپرست شهرداری لاهیجان به همراه معاونان و مدیران شهرداری از اورژانس این شهر بازدید کردند

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : سرپرست شهرداری لاهیجان به همراه معاونان و مدیران شهرداری از اورژانس این شهر بازدید کردند همزمان با 26 اردیبهشت که به نام روز اورژانس نامگذاری شده ، سرپرست شهرداری لاهیجان به همراه جمعی از معاونان ومدیران با حضور در اورژانس لاهیجان با رییس و کارکنان این مجموعه دیدار […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : سرپرست شهرداری لاهیجان به همراه معاونان و مدیران شهرداری از اورژانس این شهر بازدید کردند
همزمان با 26 اردیبهشت که به نام روز اورژانس نامگذاری شده ، سرپرست شهرداری لاهیجان به همراه جمعی از معاونان ومدیران با حضور در اورژانس لاهیجان با رییس و کارکنان این مجموعه دیدار کردند.
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان در این دیدار ضمن تبریک 26 شهریور به منظور پاسداشت تلاش گران عرصه سلامت در اورژانس به نام روز اورژانس نامگذاری شده از زحمات کارکنان این مجموعه برای خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.
وی افزود: باید از دکتر بیگناه رییس اورژانس لاهیجان که مدیری بسیار لایق و پرتوان بوده و برای ارتقای خدمات رسانی اورژانس این شهرستان زحمات بسیاری متحمل شده به صورت ویژه تشکر نمایم.
وی اضافه کرد: امروز بر خود لازم دیدیم به همراه مدیران شهرداری در محل اورژانس حضور یافته تا از خدمات رسانی همکاران این مجموعه مهم تجلیل نماییم.
رضا بیگناه رییس اورژانس لاهیجان هم در این دیدار ضمن قدردانی از شورای اسلامی شهر و شهرداری برای برگزاری جلسه در شورای شهر و بازدید از مرکز اورژانس لاهیجان قدردانی کرد.
وی در ادامه گزارشی از خدمات رسانی اورژانس لاهیجان در یک سال گذشته ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.