تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
3
انتقاد تند دلخوش از وزیر ارتباطات؛

سرعت و قیمت اینترنت و کیفیت خطوط تلفن همراه مورد انتقاد مردم است.

  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
سرعت و قیمت اینترنت و کیفیت خطوط تلفن همراه مورد انتقاد مردم است.
با هک سامانه ها امنیت اطلاعات مردم به خطر افتاده است.

به گزارش نگین شمال سیدکاظم دلخوش، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به هک‌های صورت گرفته در روزهای اخیر، گفت: من از وزیر ارتباطات سوال می‌کنم این چه وضعیتی در کشور است؟ در فضای سایبری؛ سایت وزارت نفت، بانک ملت، اسنپ فود و بعضی از دستگاه‌های دیگر به راحتی هک می‌شود، وزیر ارتباطات باید توجه کند که در چنین شرایطی امنیت اطلاعات مردم به خطر افتاده و می‌بایست در این خصوص پاسخگو باشد.

 

دلخوش با اشاره به اهمیت حفظ امنیت و آرامش مردم در فضای مجازی اظهار داشت: مردم امیدوار بودند با در دسترس قرار گرفتن پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی، امنیت اطلاعات آنان حفظ شود، اما شاهد آن هستیم که حتی در همین پیام رسان‌ها نیز پیام‌های جعلی و فیشینگ اتفاق می‌افتد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه به صورت مکرر شاهد ارسال انواع پیامک‌های جعلی به مردم توسط کلاهبرداران اینترنتی هستیم، گفت: عجیب است که پیامک‌های این چنینی اگرچه مدل مشخصی دارند، اما هرگز در تور فیلترینگ هوشمند پیامک‌ها قرار نمی‌گیرند و این موضوع باید بررسی شود.

 

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان همچنین با انتقاد از کیفیت خطوط تلفن همراه، تصریح کرد: متاسفانه ارتباطات مردم در تلفن‌های ثابت و همراه دچار مشکل و اختلال است. مردم امروز به این فضا و امکانات و تجهیزات نیاز دارند، ولی ما کیفیت مطلوب مردم برای رسیدن به سطح مناسبی در جهان را تامین نمیکنیم.

 

سید کاظم دلخوش در پایان افزود: در خصوص وضعیت سرعت و قیمت اینترنت مردم به شدت ناراحت هستند، این ایجاد نارضایتی عمومی از سرعت و قیمت اینترنت باید مورد توجه قرار گیرد و در صورت ادامه این روند وزیر ارتباطات باید پاسخگوی سوال نمایندگان در خانه ملت باشد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.