تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت اعلام شد

  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت اعلام شد

یارانه نقدی ۲۴ میلیون خانوار در ابتدای هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و احتمالا سه میلیون نفر نیز یارانه کرونا را دریافت خواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از گسترش‌نیوز: در هفته پیش‌رو قرار است دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. صد و دوازدهمین مرحله […]

یارانه نقدی ۲۴ میلیون خانوار در ابتدای هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و احتمالا سه میلیون نفر نیز یارانه کرونا را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از گسترش‌نیوز: در هفته پیش‌رو قرار است دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

صد و دوازدهمین مرحله یارانه نقدی فرداشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

براساس اعلام سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه، تعداد کسانی که هر ماه یارانه نقدی می‌گیرند ۷۸ میلیون نفر معادل ۲۴ میلیون خانوار است.

مبلغ واریز یارانه نقدی که از اواخر دهه ۱۳۸۰ آغاز شده تغییری نکرده و همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر فرد است.

در بودجه امسال مصوب شد که یارانه سه دهک بالای درآمدی از لیست دریافت‌کنندگان یارانه نقدی حذف شود و مسئولیت شناسایی این افراد نیز به عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

به نظر می‌رسد با شرایطی که شیوع بیماری کرونا برای مشاغل و اقتصاد به وجود آورده است حذف این سه دهک یا انجام نشود یا برای چند ماه دیگر نیز به تعویق بیافتد، زیرا دولت طی چند ماهه اخیر سیاست‌های حمایت از معیشت خانوارهای کشور را مد نظر قرار داده است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.