تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

رضا زنده دل، شهردار لاهیجان به ‌عنوان دبیر یازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد.

  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
رضا زنده دل، شهردار لاهیجان به ‌عنوان دبیر یازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد.
شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، طی حکمی از سوی کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،رضا زنده دل، شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد.
در این حکم آمده است:
با پیشرفت تکنولوژی،روز آمدی جلوه‌های زندگی معاصر تنها مقوله ای که از اعتبار و اهمیت آن کاسته نشد، بلکه همواره جایگاه و شأن والاتر و پراهمیت تری در جوامع بشری یافته است «فرهنگ و هنر» است، به گونه‌ای که بیشتر حوزه‌های مرتبط با اجتماع و انسان ها برای رفع مشکلات و پیشبرد اهداف خویش به این ساحت رجوع کرده و از آن یاری می گیرند. زندگی شهری و اصول شهروندی نیز بی‌گمان وابستگی و ارتباط تنگاتنگ با حوزه فرهنگ و هنر داشته و دارد.
جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به عنوان یک رویداد مردمی و صمیمی توانسته است با بهره گیری از ظرفیت های شیوا و رسای هنر تئاتر در نشان دادن و توجه بخشیدن عموم شهروندان، مسئولان و تصمیم سازان به چالش‌ها،معضلات و نارسایی های شهری گام‌های موثری بردارد و راهکارهایی برای برون رفت از این چالش‌ها و رفع نواقص و کمبود ها ارائه دهد.
به موجب این حکم و نظر به تخصص و جایگاه مدیریت شهری جنابعالی به عنوان «دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان» منصوب می‌شوید.
شایسته است ارتباط مستمر با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شورای محترم سیاستگذاری جشنواره در خصوص مراحل برنامه ریزی و برگزاری این رویداد هنری مبذول گردد و از توان اجرایی و تخصصی هنرمندان محترم استان گیلان و انجمن هنرهای نمایشی استان بهره برداری شود.
امید که در سایه الطاف پروردگار، با همراهی شورای محترم اسلامی شهر لاهیجان، نهادهای همراه و هنرمندان و به ویژه شهروندان هنردوست در برگزاری این رویداد پیروز و سربلند باشید.
لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هفته نخست مرداد ماه برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.