تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1
نماینده لنگرود در جمع خبرنگاران:

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم

  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
رشد و توسعه فرهنگی جامعه  مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم
از تلاش های ستودنی خبرنگاران که یکی از طلایه داران داری آگاهی بخشی در انتشار اخبار هستند باید قدردانی شود.

به گزارش نگین شمال  پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر ایشان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و اینکه خبرنگاران زبان گویا، گوش شنوا و چشم بینای مردم و مسئولین هستند، گفت: اساس استقلال یک کشور فرهنگ آن است که  خبرنگاران بیشترین نقش را در این زمینه برعهده دارند.
نماینده‌ مردم لنگرود در مجلس ، رشد و توسعه فرهنگی جامعه را مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: از تلاش های ستودنی خبرنگاران که یکی از طلایه داران داری آگاهی بخشی در انتشار اخبار هستند باید قدردانی شود.

محمد نژاد  با اشاره به دو مسئولیت بزرگ قانونگذاری و نظارت توسط نمایندگان‌ مجلس، تصریح کرد: کمیسیون انرژی یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی است که  این کمیسیون از کمیته های مختلفی از جمله نفت، گاز، برق، سدها و نیروگاه‌ های آبی و برقی، انرژی اتمی و انرژی‌های نو تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه بنده یکی از نمایندگانی هستم که در حوزه قانون نویسی  یکی از مدرن ترین و الزام آورترین طرح ها را تقدیم‌ مجلس کردم، افزود: این قانون مشمول ۲۱ ماده تحت عنوان قانون  توسعه و مانع زدایی در صنعت برق است که ۱۹ ماده آن تصویب و امسال به دولت ابلاغ شد.
وی ادامه داد: قانون توسعه و‌مانع زدایی در صنعت برق طبق بیانات رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رهبر معظم انقلاب، به عنوان یکی از قانون های برتر مجلس یازدهم معرفی شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس یکی از اقدامات موثر در حوزه برق را اجرای سه طرح ملی عنوان و خاطرنشان کرد: طرح جهادی تعویض کابل خود نگهدار به جای کابل فرسوده یکی از طرحهای بزرگ جهادی کل کشور است که با شتاب در سراسر کشور، گیلان و  بویژه شهرستان لنگرود  اجرا شده است.
محمدنژاد یاد آور شد: تبدیل چراغ‌ های هالوژن پرمصرف کل کشور به ال ای دی از دیگر اقدامات این کمیسیون است که استان گیلان در اجرای این طرح پیشگام بوده و با مجوز وزیر نیرو، شهرستان لنگرود اولین شهرستان اجرای این طرح خواهد بود.

وی در خصوص طرح ملی فیوز گاز، گفت:  این طرح به جهت اهمیت مصرف گاز در کشور است که تا هفته آینده در انزلی محله و مسکن مهر  لنگرود به صورت پایلوت انجام خواهد شد.
محمدنژاد با بیان اینکه فراکسیون حمایت از محصولات استراتژیک کشاورزی  یکی از فراکسیون هایی است که بسیار پررنگ و فعال پای کار ظاهر شد، اذعان کرد: استقرار دبیرخانه نوغان کل کشور در لنگرود  و راه اندازی نخستین شرکت تعاونی فراگیر ابریشم در لنگرود به عنوان تنها شرکت فراگیر کل کشور و تنها شرکت تعاونی استان گیلان  از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.
وی ادامه داد: اقدامات اولیه و انگیزشی از جمله زمین های بلااستفاده برای کاشت نهال توت تحت اختیار شرکت تعاونی قرار گرفت که در مجموع نوغانداری برای کشاورز با صرفه انجام شود.
رئیس کمیته نوغان مجلس شورای اسلامی در ادامه از احیاء موسسه تحقیقات ابریشم در شلمان در زمینی به مساحت سه هزار متر خبر داد‌.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اظهار خرسندی از روند فعالیت صنعت ابریشم اظهار داشت: این صنعت با تدابیری که در شهرستان برای آن اندیشیده شده می تواند به عنوان اولین درآمد کشاورزان استان گیلان گسترش یابد و تحول اقتصادی و اشتغال­زایی منطقه را رقم بزند.
گفتنی است، در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=11508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.