تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

رسول فرخی نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از قهرمان پینگ پنگ جهان در لاهیجان :ادارات ورزش بر اساس شرح وظایف جامعه هدف خود را راضی نگه دارند/وظیفه دولت ها ایجاد زیرساخت و اشتغال است/افرادی راس کار باشند که دانش فنی و اجتماعی و اخلاقی آن رشته ورزشی را داشته باشند.

  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
رسول فرخی نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از قهرمان پینگ پنگ جهان در لاهیجان :ادارات ورزش بر اساس شرح وظایف جامعه هدف خود را راضی نگه دارند/وظیفه دولت ها ایجاد زیرساخت و اشتغال است/افرادی راس کار باشند که دانش فنی و اجتماعی و اخلاقی آن رشته ورزشی را داشته باشند.

به گزارش اختصاصی نگین شمال : رسول فرخی میکال نماینده مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از کمیل نیک نژاد نوجوان قهرمان پینگ پنگ جهان ضمن تبریک به این نوجوان قهرمان با بیان اینکه شهرستان لاهیجان در گیلان با سابقه تاریخی فرهنگی و مذهبی و ورزشی آن زبانزد است گفت؛ این جایگاه نیازمند بهبود است […]

به گزارش اختصاصی نگین شمال : رسول فرخی میکال نماینده مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از کمیل نیک نژاد نوجوان قهرمان پینگ پنگ جهان ضمن تبریک به این نوجوان قهرمان با بیان اینکه شهرستان لاهیجان در گیلان با سابقه تاریخی فرهنگی و مذهبی و ورزشی آن زبانزد است گفت؛ این جایگاه نیازمند بهبود است و همه باید تلاش کنند چون یک وظیفه اجتماعی است.

فرخی ادامه داد؛در اولین جلسه ای که با وزیر پیشین داشتم مطرح کردم که اتفاقی در کشور ایجاد شده ولی اثربخشی آن کم است و آن هم هیئت های ورزشی در سطح کشور به سمتی می‌روند که یک مقدار و بعضا خیلی بیشتر فاصله‌ گرفتند و اگر ما ورزش را به سمت سیاسی ببریم غفلت کردیم.

عضو کميسيون شوراها در مجلس با بیان اینکه وظیفه دولت ها برای مردم اولین گزینش امنیت و بحث های بعدی زیرساخت است افزود؛با ایجاد بستر و روی آوردن فرزندی به سمت ورزش بسیاری از آسیب ها کاسته می‌شود و این بستر نیازمند افرادی باشد که از دانش فنی و مسائل اخلاقی و شرایط عمومی در آن رشته را برخوردار باشند.

وی تاکید کرد ؛مطمئنا ایران جایگاه بزرگی خواهد داشت و مثل فرزند لاهیجان کمیل نیک نژاد با امکانات محدود کسب عنوان قهرمانی در جهان شود و همین ورزش مسیر آماده کردن و احتزاز پرچم هر کشور در جهان است و این اتفاق برای ایران افتاد.

رسول فرخی میکال بیان داشت؛در لاهیجان این پتانسیل وجود دارد و افراد سیاسیی باید حمایت شوند افرادی که اهل علم اند افرادی که اهل فن هستند و همان باعث توسعه ورزش می‌شود و این همراهی و هم افزایی باید وجود داشته باشد تا ورزش شهرستان ارتقا یابد و همه مسئولین ادارات مسئولیت اجتماعی در ورزش داشته باشند .

وی گفت؛ همیشه در هر سیستمی یک اداره بر اساس شرح وظایف جامعه هدف خود را رضایتمندی ایجاد می‌کند نارضایتی آن بستگی به مدیر دارد وقتی در ورزش رضایت باشد بین مردم و جامعه رضایتمندی بوجود می آید.

شایان ذکر است کمیل نیک نژاد در مسابقات تنیس روی میز جهان عنوان قهرمانی این مسابقات را دریافت کرد و از این ورزشکار در لاهیجان با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز جهان تجلیل شد.

خبرنگار: حمیدرضا اسدی

رسول فرخی کمیل نیک نژاد رسول فرخی کمیل نیک نزاد رسول فرخی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.