تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

رای اولی ها  نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارند

  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
رای اولی ها  نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارند
فرماندار لنگرود در همایش دآنش آموزان  رای اولی ها گفت
  1. به گزارش نگین شمال  محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در همایش رأی اولی های این شهرستان که در سالن کانون فرهنگی تربیتی زینبیه لنگرود برگزار گردید با بیان اینکه بسیار خرسندم در جشن تکلیف سیاسی شما عزیزان به عنوان رای اولی ها حضور دارم و آن را مایه افتخار و مباهات نظام دانست و گفت: بدون شک شما بعنوان تازه نفسان درعرصه های سیاسی واجتماعی، نقش مهم و تاثیرگذاری در امر تعیین سرنوشت جامعه داشته وقطعا  انکار ناپذیر است.

محمد رضا جلالی به تلاش استکبار و معاندین برای ایجاد نا امیدی در بین مردم وجوانان با پراکنش  شبهات، انتشار آرمانها و فرهنگ متناسب با جوامع خود درصدد  مایوس ساختن مردم و جدایی آنان از حاکمیت است و با تلاش.  بر ای انصراف مردم در پای صندوقهای رای هستند افزود: دشمن همواره در طی چهل و پنج سال انقلاب ضربات سنگینی از ملت ایران دریافت کرده و مطمئنا این بار نیز تلاش های آنان با حضور پرشور مردم به یأس تبدیل خواهد شد.

وی شرکت در انتخابات را از مصادیق بارز مردم سالاری ذکر و اظهار کرد: دشمن جمهوریت و اسلامیت نظام را هدف گرفته لذا در این برهه حساس همه ما تکلیف سیاسی سنگینی بر دوش داریم که باید به آن عمل کنیم.

فرماندار لنگرود با یادآوری این مطلب که شرکت در انتخابات ضامن اقتدار نظام است تصریح کرد: هر قدر مشارکت مردم در این عرصه بیشتر باشد به همان میزان بر مقبولیت و مشروعیت نظام افزوده خواهد شد.

جلالی انتخابات را فرصتی برای تغییر و رفع مشکلات کشور در حوزه های مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد این مهم با حضور همه شما جوانان و حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفند محقق شود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.