018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

رئوس برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان لاهیجان مشخص شد

  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
رئوس برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان لاهیجان مشخص شد

به گزارش نگین شمال؛ در این جلسه یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجا گفت: دفاع مقدس منشا آثار بزرگی در کشور بود و نظام جمهوری اسلامی را از هجوم دشمنان حفظ و پایه های آن را مستحکم کرد. محمودی افزود: هفته دفاع مقدس ایام زنده نگه داشتن و صیانت از ارزش هایی همچون اتحاد، ایمان، اعتقاد […]

به گزارش نگین شمال؛ در این جلسه یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجا گفت: دفاع مقدس منشا آثار بزرگی در کشور بود و نظام جمهوری اسلامی را از هجوم دشمنان حفظ و پایه های آن را مستحکم کرد.

محمودی افزود: هفته دفاع مقدس ایام زنده نگه داشتن و صیانت از ارزش هایی همچون اتحاد، ایمان، اعتقاد و اطاعت صادقانه از امام و رهبری و زنده نگه داشتن ارزش های شهید و شهادت است.

وی اظهار داشت همه ما مدیون رشادتهای شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز هستیم و وظیفه داریم با نهایت توان نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت به ویژه برای نسل جوان تلاش کنیم.

محمودی فرماندار این شهرستان نیز دراین جلسه گفت: دفاع نا برابر و دفاع مردمی که هیچگونه امادگی درمقابل کشوری که با حمایت استکبار جهانی و چندین کشور دیگر نداشت هشت سال جنگ را برما تحمیل کردند و ما فقط درمقابل زورگویان ومتجاوزان دفاع کننده بودیم ولی درجنگ خیلی چیزها اموختیم شجاعت، جوانمردی و دفاع از خاک ودین‌مان مثال زدنی بود ولی متاسفانه بصورت شایسته به مسئله جنگ پرداخته نشده است.
و باید دفاع جانانه ما در مقابل متجاوزان بهتر از این به نسل فعلی بازگو شود .

فرماندار لاهیجان گفت: در شهرستان لاهیجان بیش از ۱۰۰ برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی ازجمله نشست مشترک نیروهای نظامی و انتظامی – غبارروبی مزارشهدا- دیدار با خانواده شهدا – خاطره نویسی درباره هشت سال دفاع مقدس ونقش رزمدگان وتجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه دیگر اعضا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و پیشنهادات لازم جهت هر چه بهتر برگزاری مراسم های هفته دفاع مقدس ارائه شد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.