تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

اصحاب رسانه بازوان پر توان در کنار امنیت جامعه هستند

  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
نظام ما به رهبری مقام عظمای ولایت به قدری محکم و استوار است که اینجور ترقه بازی ها تاثیری نخواهند داشت و نیروی انتظامی در کنار سپاه و یگان های امنیتی، بسیجی وار پای نظام و انقلاب هستند و تا آخرین نفس از نظام جمهوری اسلامی حمایت و دفاع خواهند کرد.

به گزارش نگین شمال، « حمید رضا سرخوش پور»  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه بازوان پر توان در کنار امنیت جامعه هستند، گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و مقارن با هفته دفاع مقدس، معاندین با بهره گیری از افراد معلوم الحال با احساسات مردم بازی کرده و به بهانه مطالبه گری دست به اغتشاشات زدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه سیستم های انتظامی. سپاه و امنیتی از اشتباهات مجموع خود نمی گذرد و خطای انسانی قطعا مورد سوال و مواخذه قرار می گیرد، تصریح کرد: در مسئله اخیر با انتشار پیام هایی در فضای مجازی، مردم را تحریک کردند و مردم بدانند که مطالبه گری با قمه، چاقو، آتش زدن اماکن و وسایل نقلیه، آشوب است و قطعا مطالبه گری نیست.
سرخوش پور، هدف معاندین را تخریب و خدشه دار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نظام ما به رهبری مقام عظمای ولایت به قدری محکم و استوار است که اینجور ترقه بازی ها تاثیری نخواهند داشت و نیروی انتظامی در کنار سپاه و یگان های امنیتی، بسیجی وار پای نظام و انقلاب هستند و تا آخرین نفس از نظام جمهوری اسلامی حمایت و دفاع خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بسیاری از اغتشاشگران شناسایی و به دادستانی معرفی شدند، تاکید کرد: ما نباید به دشمن فرصت عرض اندام دهیم و به جوانان ناآگاه که در این‌ مسیر با متصل شدن به اراذل و اوباش در صدد ایجاد ناامنی هستند، اجازه چنین حرکتی نخواهیم داد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با انتشار اخبار درست، احساس آرامش را در مردم بوجود آورند و نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج همه در صدد ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هستند.

خبرنگار:ریحانه شریفی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.