تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1
یادواره شهید محمود عاطفی

دومین سالگرد شهادت جانباز شهید حاج محمود عاطفی سردار فرهنگ و رسانه با حضوردکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور و اسدالله عباسی استاندار گیلان و مسئولان در رشت برگزار گردید.

  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
دومین سالگرد شهادت جانباز شهید حاج محمود عاطفی سردار فرهنگ و رسانه با حضوردکتر سید محمد حسینی  معاون امور مجلس رئیس جمهور و  اسدالله عباسی استاندار گیلان و مسئولان در رشت برگزار گردید.
حاج محمود عاطفی مصداق بارز فرد مومن بود و با وجود شیمایی و ترکش بجامانده از دوران دفاع مقدس از خلقیات و روحیات خاصی برخوردار بود که همیشه با نشاط و با انگیزه پیگیر امور می شد.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری نگین شمال ؛دکتر سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی مجلس رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: حضور در دیار سردار جنگل و دلیر مردان دفاع مقدس و هشت هزار شهیدی که این خطه تقدیم انقلاب کرده و خط سرخ شهادتی که با دفاع از حرم همچنان ادامه دارد،توفیق است.
حسینی ادامه داد: خانواده عاطفی سه شهید تقدیم این انقلاب و نظام کرده اند، شهید عباس عاطفی در تاریخ ۶ مهر ماه ۱۳۶۳ و شهیداکبر عاطفی در تاریخ ۱۹ اسفند همان سال در منطقه مریوان به شهادت رسیدند و به مقام بالای مادران شهید نیز اشاره کرد.
توضیح داد: حاج محمود عاطفی مصداق بارز فرد مومن بود و با وجود شیمایی و ترکش بجامانده از دوران دفاع مقدس از خلقیات و روحیات خاصی برخوردار بود که همیشه با نشاط و با انگیزه پیگیر امور می شد.
معاون پارلمانی مجلس به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند اشارت کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم یک رزمایش باشکوه و بزرگ داشته باشیم، با توجه به اینکه بعداز انقلاب همه مسائل کشور با حضور مردم اتفاق افتاده است و انتخابات هم یکی از همین موارد می باشد که بیانگر نقش مهم مردم در تعیین سرنوشت کشور می باشد.
در ادامه مراسم فاطمی عاطفی دختر جانباز شهید حاج محمود عاطفی ضمن قدر دانی از حضور همکاران، همرزمان و دوستداران پدرش، از حضور همه قدردانی کرد و سخنرانی پرداخت و گفت: پدرم همانند شیشه عطری بود که با شکستنش رایحه اش بیشتر طنین انداز شد.

گفتنی است، حاج محمود عاطفی پیشکسوت دفاع مقدس با بیش از یک دهه مسئولیت مرکز بسیج سازمان صدا و سیما، پنجم بهمن ماه ۱۴۰۰، به دلیل آسیب‌ها و عوارض شیمیایی و جانبازی در بیمارستان خاتم الانبیای تهران به فیض شهادت نائل آمد. وی که از چهره های فرهنگی محسوب می‌شد به عنوان مدرس دانشگاه، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما و همچنین مدیرکل امور مجلس صداوسیما هم فعالیت داشت.

این رزمنده و سردار فرهنگ و رسانه، از سال ۹۹ با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، به عنوان رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس منصوب و مشغول به کار بود. عاطفی تهیه کننده ارشد تلویزیونی و در میان هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون چهره‌ای شناخته شده بود. دو تن از برادران وی عباس و اکبر در طی سال۶۳ شهید و نیز دو تن دیگر از جانبازان دفاع مقدس و خود وی نیز در سال ۶۶ مجروح و جانباز پنجاه درصد بود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.