تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

دولت تکلیف منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان را تعیین کند

  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

نیکفر با اشاره به وجود موانع در مسیر سرمایه گذاری در این حوزه، گفت: مدیران استان خود یک سد بزرگ در اجرای بسیاری از طرح‌ها هستند. به گفته دکتر نیکفر مشکلاتی نظیر تخصیص آب، صدور سند، قطع درخت و آماده کردن زمین موانع ای هستند که عمدتاً توسط‌ متولی ایجاد می‌شود. حذف واردات برنج از […]

نیکفر با اشاره به وجود موانع در مسیر سرمایه گذاری در این حوزه، گفت: مدیران استان خود یک سد بزرگ در اجرای بسیاری از طرح‌ها هستند.

دکتر نیکفر نگین شمال

به گفته دکتر نیکفر مشکلاتی نظیر تخصیص آب، صدور سند، قطع درخت و آماده کردن زمین موانع ای هستند که عمدتاً توسط‌ متولی ایجاد می‌شود.

حذف واردات برنج از مهم‌ترین درخواست‌هایی بود که این نماینده مجلس خطاب به معاون اقتصادی وزیر کشور مورد تأکید قرار داد و با برشمردن ظرفیت‌های کشاورزی گیلان ازجمله تولید برنج خواست تا مسؤولان ارشد دولت دست کشاورزان را بگیرند.

دولت تکلیف منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان را تعیین کند

نیکفر پس از تأکید بر دولت مبنی بر تکمیل سدهای در دست ساخت ازجمله سد دیلمان بر ضرورت توجه دولت بر تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان تأکید داشت و گفت که حدود یک دهه از این منطقه نام برده می‌شود اما عملاً هیچ اقدامی نمی‌شود درحالی‌که سرمایه‌گذاران آماده سرمایه‌گذاری در آن هستند.

دکتر نیکفر نگین شمال

نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایجاد شرایط لازم جهت اجرای اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: باید فرصت مناسب جهت جذب سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی در لاهیجان را ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.