61b58c3d34","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

دنیای امروز دنیای تقابل قدرت‌هاست/ اجازه تعرض به دشمن نمی‌دهیم

  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
دنیای امروز دنیای تقابل قدرت‌هاست/ اجازه تعرض به دشمن نمی‌دهیم

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شریف گفت: دنیای امروز دنیای تقابل قدرت‌هاست و هرکس که توان کافی برای رقابت نداشته باشد نمی‌تواند از منافع ملت خود دفاع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال ، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره یک هزار و ۲۶۹ شهید تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان شهرستان « لنگرود » و شهدای محور مقاومت با بیان اینکه شهدا با خون خود آبرو خریدند و استقلال ملی به ارمغان آوردند، اظهار داشت: بنا بر فرمایش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ما بایستی بیان واضحی از چگونگی وقوع انقلاب اسلامی و رخداد هشت سال دفاع مقدس و آنچه بر ما گذشت داشته باشیم که شهدا نقش به سزایی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشتند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام راحل (ره) با همت و ایستادگی همین ملت، ایران عزیز را از چنگال و حلقوم رژیم پهلوی بیرون کشیدند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند باتشویش اذهان عمومی از مشکلات قابل حل کشور ما سوء استفاده کنند افزود: تلاش دشمنان در حالی است که نمی‌دانند مردم فهمیم و انقلابی ایران همواره پای آرمان‌های خود با امام راحل (ره) استوار و مقاوم هستند.

سردار شریف با تاکید بر پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی به نسبت دوران طاغوتی رژیم پهلوی در زمینه‌های متنوعی اعم از بهداشت و درمان، گاز، برق و… رشد شایانی داشته است و این دستاورد‌ها در گام دوم نیز با شدت بیشتری استمرار خواهد داشت که این امر مستلزم بهره بردن از تجارب گرانبهای چله اول انقلاب می‌باشد.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای تقابل قدرت هاست و هرکس که توان کافی برای رقابت نداشته باشد نمی‌تواند از منافع ملت خود دفاع کند، تاکید کرد: سپاه پاسداران در همه‌ی زمینه‌ها از قدرت مضاعفی برخوردار است و دشمنان و بیگانگان بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه هیچ تعرضی به استقلال، عزت نفس، آب و خاک ایران اسلامی نخواهد داد و با تدابیر حکیمانه‌ی رهبر عظیم الشان انقلاب به پیشروی در تحقق اهداف خود خواهد پرداخت.

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند محور مقاومت در منطقه متذکر شد: امروز شاهد خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان و عراق هستیم و این مهم ترس و ضعف دشمنان را نشان می‌دهد که منتج به برقراری امنیت پایدار در منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه نقطه عطف انقلاب اسلامی ملت عزیز ایران هستند، تصریح کرد: سپاه پاسداران فرزند ملت شریف ایران است و در همه‌ی برهه‌ها پا به پا و در کنار مردم خواهد بود و در راه دفاع از امنیت و آسایش ملت تلاشی درخور و شبانه روزی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.