0ea7104a16","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

دستگیری قاتل مرد 39 ساله در لاهیجان

  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
دستگیری قاتل مرد 39 ساله در لاهیجان

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال مشاجره لفظی در خرید هندوانه، قتل مرد 39 ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد. سرهنگ “قاسم جانعلي پور” با بيان جزئيات اين خبر گفت: در ساعات ابتدايي بامداد روز جمعه گزارشي از وقوع درگيري منجر به جرح بين دو نفر در یک میوه فروشی يكي از […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال مشاجره لفظی در خرید هندوانه، قتل مرد 39 ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد.
سرهنگ “قاسم جانعلي پور” با بيان جزئيات اين خبر گفت: در ساعات ابتدايي بامداد روز جمعه گزارشي از وقوع درگيري منجر به جرح بين دو نفر در یک میوه فروشی يكي از مناطق حاشيه‌اي شهرستان لاهيجان به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اعلام شد و بلافاصله تيم هاي امدادي و انتظامي به محل اعزام شدند.
این مقام انتظامی افزود: پس از حضور نيروهاي امدادي و انتظامي در محل درگيري و انتقال فرد مجروح به بيمارستان، اين مرد 39 ساله به علت شدت جراحات وارده بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داد.
سرهنگ جانعلی پور با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه قتل، قاتل شناسایی و دستگیری وی و همدستانش در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت اضافه كرد:‌ قاتل 27 ساله و دو همدست 27 و 28 ساله وي، در کمتر از 3 ساعت حین خروج از شهرستان دستگير شدند.
وی تصریح کرد: قاتل در بازجویی پلیس انگیزه خود را از قتل مشاجره لفظی در خرید هندوانه و مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان در پایان با بیان اینکه آلت قتل از منزل مسکونی متهم کشف شد ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.