تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4

دستگیری عاملان درگیری و نزاع در لنگرود

  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۷
دستگیری عاملان درگیری و نزاع در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل درگیری، نزاع و قدرت‌نمایی در فضای مجازی و حقیقی خبر داد. سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و اظهارداشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرکات سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند. […]

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل درگیری، نزاع و قدرت‌نمایی در فضای مجازی و حقیقی خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و اظهارداشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرکات سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی افزود: در پی گزارش قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی و درگیری در فضای مجازی و حقیقی در شهر لنگرود توسط اراذل و اوباش سابقه‌دار، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات پلیسی پس ازهماهنگی قضایی، اراذل و اوباش مورد نظر را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از محل دستگیری این متهم، یک قبضه سلاح شکاری، ۱۳ عدد فشنگ سلاح شکاری، ۴ عدد فشنگ جنگی، ۵ تیغه قمه، ۳ جام پایپ، مقداری مواد مخدر از نوع شیشه، ۲۴ گرم تریاک، ۷۸ گرم حشیش و یک عدد ترازوی توزین مواد کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دارای چندین سابقه درگیری و قدرت نمایی است افزود: این شرور ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش‌پور با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و برخورد با برهم زنندگان آسایش و آرامش مردم در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.