018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

دستگیری عاملان تیراندازی در چابکسر

  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
دستگیری عاملان تیراندازی در چابکسر

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر : عاملان تیراندازی به یک واحد تجاری و ایجاد رعب و وحشت در بخش چابکسر دستگیر و روانه زندان شدند. به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ، سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی بیان داشت: مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد با عاملان ایجاد مزاحمت در سطح جامعه همواره در سرلوحه […]

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر : عاملان تیراندازی به یک واحد تجاری و ایجاد رعب و وحشت در بخش چابکسر دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ، سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی بیان داشت: مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد با عاملان ایجاد مزاحمت در سطح جامعه همواره در سرلوحه امور نیروی انتظامی قرار داشته و پلیس در این خصوص با کسی تعارف ندارد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی به سمت یک واحد تجاری در بخش چابکسر و به دنبال آن تخریب شیشه قهوه‌خانه و تخریب وسایل موجود در آن توسط سرنشینان خودروهای پژو پارس و ۲۰۶، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه پلیس با تلاش فراوان و استفاده از شیوه‌های پلیسی در اقداماتی پیچیده متهمان را شناسائی کرد، اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی در عملیات‌های جداگانه متهمان ۳۶ و ۳۷ ساله که از ارذل و اوباش شناسنامه‌دار شهرستان نیز هستند در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس امنیت عمومی رودسر منتقل شدند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، ۲ متهم سابقه‌دار ۲۵ و ۳۰ ساله نیز در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند ولی پس از مواجهه با شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف کردند، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع مقام قضایی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم و مساعدت مسئولان دستگاه قضائی، به آن دسته از اراذل و اوباشی که سعی دارند با برهم زدن امنیت و آسایش مردم با زور و قلدری و استفاده از سلاح یا تجهیزات دیگر به اهداف شوم خودشان برسند، هشدار داد و گفت: پلیس با هرگونه رفتار ناهنجار و مخل امنیت شهروندان به صورت جدی و بدون اغماض، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.