تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

دستگیری سارق با 15 فقره سرقت در لاهیجان

  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
دستگیری سارق با 15 فقره سرقت در لاهیجان

به گزارش پایگاه خبری “نگین شمال” فرمانده انتطامی شهرستان لاهیجان گفت: سارق سیم برق،منزل و ساختمان های نیمه کاره با اعتراف به 15 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد. سرهنگ قاسم جانعلی پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، با تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق […]

به گزارش پایگاه خبری “نگین شمال” فرمانده انتطامی شهرستان لاهیجان گفت: سارق سیم برق،منزل و ساختمان های نیمه کاره با اعتراف به 15 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ قاسم جانعلی پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، با تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در نقاط حاشیه ای شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیر ی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتطامی افزود: ماموران کلانتری 12 با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم این پرونده ها و محدوده تردد وی را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت های انجام شده متهم در یکی از نقاط حاشیه ای شهرستان لاهیجان حین سوزاندن سیم برق سرقتی دستگیر شد.
سرهنگ جانعلی پور تصریح کرد: سارق 32 ساله در تحقیقات پلیس به 10 فقره سرقت سیم برق، 3 فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره با همکاری همدستش اعتراف کرد.
فرمانده انتطامی شهرستان لاهیجان در پایان با بیان اینکه اقدامات لازم برای دستگیری متهم دیگر این پرونده در حال انجام است از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای پلیس هر گونه موارد مشکوک را سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.