تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
3

در آستانه سفر رئیس جمهور:فعال شدن سامانه ۱۱۱ برای تسریع خدمات رسانی به مردم گیلان/سامانه ۱۱۱ برای رسیدگی سریع به مشکلات و درخواست‌های مردم گیلان راه اندازی شد.

  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
در آستانه سفر رئیس جمهور:فعال شدن سامانه ۱۱۱ برای تسریع خدمات رسانی به مردم گیلان/سامانه ۱۱۱ برای رسیدگی سریع به مشکلات و درخواست‌های مردم گیلان راه اندازی شد.

به گزارش نگین شمال :مدیر کل دفتر بازررسی، امور حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری گیلان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به گیلان، سامانه ۱۱۱ برای تسریع در خدمات رسانی به درخواست‌های مردم در گیلان فعال شده و مردم می‌توانند از طریق این سامانه درخواست‌های خود را مطرح کنند. علی بهرامیان با بیان اینکه […]

به گزارش نگین شمال :مدیر کل دفتر بازررسی، امور حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری گیلان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به گیلان، سامانه ۱۱۱ برای تسریع در خدمات رسانی به درخواست‌های مردم در گیلان فعال شده و مردم می‌توانند از طریق این سامانه درخواست‌های خود را مطرح کنند.

علی بهرامیان با بیان اینکه مردم استان می‌توانند در خواست‌ها و شکایات خود را از طریق تماس تلفنی با این شماره مطرح کنند، افزود: از امروز ۵۰۰ نفر برای پاسخگویی و ثبت درخواست‌های هم استانی هایمان از طریق این سامانه خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره با کاهش فاصله مردم و مسئولان از طریق این سامانه، گفت : درخواست‌ها ثبت شده و حداکثر تا ۱۵ روز بعد، شهروندان گیلانی می‌توانند موضوعات مطرح شده خود را پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.