به گزارش نگین شمال :مدیر کل دفتر بازررسی، امور حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری گیلان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به گیلان، سامانه ۱۱۱ برای تسریع در خدمات رسانی به درخواستهای مردم در گیلان فعال شده و مردم میتوانند از طریق این سامانه درخواستهای خود را مطرح کنند.
علی بهرامیان با بیان اینکه مردم استان میتوانند در خواستها و شکایات خود را از طریق تماس تلفنی با این شماره مطرح کنند، افزود: از امروز ۵۰۰ نفر برای پاسخگویی و ثبت درخواستهای هم استانی هایمان از طریق این سامانه خدمات رسانی میکنند.
وی با اشاره با کاهش فاصله مردم و مسئولان از طریق این سامانه، گفت : درخواستها ثبت شده و حداکثر تا ۱۵ روز بعد، شهروندان گیلانی میتوانند موضوعات مطرح شده خود را پیگیری کنند.