تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
3
نهمین دوره

درخشش معاونت خبرصدا وسیمای مرکز گیلان در جشنواره کشوری

  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
معاونت خبرصدا وسیمای مرکز گیلان در نهمین جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری وخبرنگاران برتر منطقه ۲ کشور رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نگین شمال به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نهمین جشنواره برگزیدگان روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و خبرنگاران برتر استان‌های شمال کشور با معرفی آثار رسانه‌ای برتر در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به کار خود پایان داد.

در این دوره از جشنواره ، خانم مژگان فخارمنش از معاونت خبر صدا وسیمای گیلان در بخش گزارش خبری باعنوان “تولید محصولات دانش بنیان” رتبه دوم، خانم نوشین کریمی در بخش مصاحبه از پایگاه خبری “ره نگاران” استان رتبه سوم و روابط عمومی دانشگاه گیلان هم در بخش الکترونیک این جشنواره، رتبه نخست را کسب کردند.

دبیر نهمین جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری وخبرنگاران برتر منطقه ۲ کشور ، در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: حدود ۹۰۰ اثر از ۶۸ خبرنگار و روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری استان‌های گیلان ، مازندران و گلستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

آقای یحیازاده با بیان اینکه این آثار در قالب گزارش ، خبر ، مصاحبه ، مستند و عکس بود ، افزود : در این جشنواره، پایگاه‌های خبری ، خبرگزاری‌ها و صدا وسیما ، روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ کشور شرکت کردند که نفرات برتر با رأی هیات داوران انتخاب و معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=11120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.