a43c5609ec","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1
فرمانده سپاه لنگرود:

خبرنگاران سفیران جهاد هستند

  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
خبرنگاران سفیران جهاد هستند
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود گفت: خبرنگاران سفیران جهاد هستند که نقش بسزایی در جامعه دارند و رسالت بزرگ آنها خنثی‌سازی توطئه های دشمنان در جنگ ترکیبی است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری نگین شمال از لنگرود، سرهنگ محمد مهرزاد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه به مناسبت روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید خبرنگار که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه لنگرود برگزار شد، گفت: خبرنگاران جهادگران رسانه هستند و نقش آن‌ها پاسداری از ارزش‌ها در فضای مجازی و حقیقی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه لنگرود به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به خبرنگران که فرمودند اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است اشاره داشت و افزود: خبرنگاران جهادگران بزرگ در کشور هستند.

وی بابیان این‌که کار یک خبرنگار کمتر از یک مسئول نیست، تصریح کرد: خبرنگاران سفیران جهاد هستند که نقش بسزایی در جامعه دارند و رسالت بزرگ آنها خنثی‌سازی توطئه های دشمنان در جنگ ترکیبی است.

سرهنگ مهرزاد تصریح کرد: در بحران آب کشاورزی در لنگرود این خبرنگاران بودند که جهادی پای کار بوده و پلی بین کشاورزان و مسئولین بودند تا با سربلندی سال آبی سختی را پشت سر بگذاریم.

در پایان این مراسم فرماندهی سپاه ناحیه لنگرود از خبرنگاران و فعالان رسانه با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آورد.

خبرنگار: علیرصا پرندوش

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.