تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

حمایت از زیان دیدگان حوادث رانندگی

  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
حمایت از زیان دیدگان حوادث رانندگی
رییس صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور به دارندگان وسایل نقلیه برای خرید بیمه نامه معتبر شخص ثالث توصیه کرد.

رییس صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور در حاشیه دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان، با اشاره به آغاز ماه‌های حرام، گفت: دارندگان وسایل نقلیه اعم از خودرو، موتورسیکلت و ماشین‌های کشاورزی، برای خرید بیمه شخص ثالث مکلف هستند بنابراین باتوجه به اینکه ماه‌های حرام از فردا آغاز و مبلغ دیه دو برابر می‌شود، برای خرید بیمه نامه معتبر شخص ثالث اقدام کنند.

مهدی قمصریان، بااشاره به ماموریت این صندوق در حمایت از افراد زیان دیده حوادث رانندگی و تامین خسارت وارده در زمانی که فرد مقصر، فاقد بیمه شخص ثالث باشد، افزود: صندوق تأمین خسارت‌های بدنی خسارت فرد زیان دیده را پرداخت کرده و مقصر حادثه رانندگی که بیمه نامه نداشته باشد، خسارت پرداختی ازسوی صندوق را به این صندوق بازپرداخت و جبران می‌کند.

وی در ادامه، با اشاره به اینکه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی ۵ سال گذشته در گیلان، بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان خسارت زیان دیدگان حوادث رانندگی را پرداخت کرده است، گفت: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از این رقم در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

رییس صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور خاطرنشان کرد: بیش از ۴ هزار پرونده در این خصوص در گیلان تشکیل شده که بیش از ٣ هزار فقره آن به پرداخت خسارت منجر شد.

مهدی قمصریان، افزود: از بین ۴ هزار پرونده متشکله در گیلان، حدود ۲ هزار مقصر برای برگرداندن مطالبات صندوق، شناسایی و معرفی شده‌اند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=10436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.