تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2
خطیب جمعه لاهیجان:

حضور مردم در صحنه مهمترین فضیلت در حماسه نُه دی

  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
حضور مردم در صحنه مهمترین فضیلت در حماسه نُه دی
مدیریت در صحنه و انزجار مردم از دشمنان باعث حماسه تاریخی در نُه دی ۸۸ شد.
به گزارش اختصاصی نگین شمال امام جمعه لاهیجان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه مهمترین فضیلت در حماسه نُه دی، حضور مردم در صحنه بود گفت:مردم حماسه ساز در این روز تاریخی درس بزرگی به مسوولین و جواب کوبنده ای به دشمنان دادند.
حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی گفت: مدیریت مردمی یعنی مردم باید به دولت مردان درس بدهند که دولت باید از همین قضیه حضور حماسی مردم برای حل مشکلات کشور الگوبرداری کند چون حکمرانی واقعی حکمرانی از پایین به بالا است.
وی با بیان اینکه مسوولین باید صدای مردم باشند تا مطالبات مردم را بدون اغتشاش و جوسازی پیگیری کنند افزود:تریبونی که نتواند درد مردم را به بالادستی برساند و نتواند مشکلات مردم را حل کند همان بهتر است که خاموش شود.
امام جمعه لاهیجان در ادامه به عملکرد خوب رییس قوه قضاییه اشاره و تصریح کرد: آقای اژه‌ای در این مدت اقدامات و تلاش های زیادی برای مبارزه با فساد انجام دادند که این رویکرد قابل تقدیر است و در این راستا رهبر معظم انقلاب ایشان را انسانی مومن و انقلابی و پرکار و مردمی توصیف کردند. و انتظار ما از مجموعه های قوه قضاییه این است که با همین ویژگی حرکت کنند.
وی به انتقاد از وضعیت نابسامان صنعت خودروسازی اشاره کرد و گفت:در قضیه خودرو از مسوولین رکب خوردیم وقتی واردات خودرو را دست خودروسازان دادند نباید انتظار داشته باشیم که خودرو ارزان شود قرار بود با واردات و ارزانی قیمت، قشر ضعیف بتواند خودرو خریداری کند.حجت‌الاسلام سلیمانی در پایان به تشکیل کابینه بنیامین نتانیاهو در اسراییل واکنش نشان داد و تاکید کرد : این کابینه تشکیل شده از افراد تندرو و افراطی است که این قول را میدهم خیلی سریع منحل خواهد شد و جبهه مقاومت قوی تر از همیشه چنان ضربه ای به این رژیم خواهد زد که به فضل الهی ایرانی ها در قدس نماز جماعت برگزار خواهند کرد.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=7459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.