تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

حذف پیشوند دکتر از تبلیغات جدید رسول فرخی کاندیدای لاهیجان و سیاهکل؟ / شعار “از وعده تا عمل” و وعده‌هایی که هرگز عملی نشد!

  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲:۰۶
حذف پیشوند دکتر از تبلیغات جدید رسول فرخی کاندیدای لاهیجان و سیاهکل؟ / شعار “از وعده تا عمل” و وعده‌هایی که هرگز عملی نشد!
پس از انتشار خبر رسانه یاورمردم در رابطه با مدرک تحصیلی رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، درحالی که پیش‌تر تقریباً در تمامی تبلیغات، بنرها و … وی از پیشوند دکتر استفاده می‌شد، گویا در تبلیغات جدید او این واژه دیده نمی‌شود.

نگین شمال به نقل از یاورمردم نوشت روز گذشته رسانه یاور مردم در مطلبی با عنوان رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل دکتری دارد؟ به واکاوی مدرک تحصیلی نماینده لاهیجان و سیاهکل و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل پرداخت.

 

درحالی که پیش‌تر تقریباً در تمامی تبلیغات، بنرها و … وی از پیشوند دکتر استفاده می‌شد، گویا در بیشتر تبلیغات جدید وی این واژه دیده نمی‌شود.

 

شایان‌ذکر است وی در حالی با شعار “از وعده تا عمل” پا به میدان گذاشته که شاید وعده‌های عمل‌نکرده زیادی در کارنامه او دیده شود که پیش‌تر به برخی از آن‌ها در رسانه‌ها نیز اشاره‌شده است.

 

از مهمترین وعده های فرخی که به باد فراموشی سپرده شد، وعده برگزاری یک نشست خبری پرسش و پاسخ با خبرنگاران بود (اینجا بخوانید) که با وجود انتشار خبری انتقادی و یادآوری مجدد به وی، هرگز به آن جامع عمل پوشانده نشد.

 

پاسخگو نبودن رسول فرخی میکال ازنظر برخی این روزها به مورد انتقاد جدی قرار گرفته است، به طوری که صبح روز گذشته در نشست رسانه‌ای فرماندار لاهیجان با خبرنگاران شهرستان، مسئول برگزاری یکی از مناظرات مطرح شهرستان از عدم حضور فرخی در مناظرات این دوره و دوره قبل انتقاد کرد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.