018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

جناب فرماندار ! دیگران هم مانند شما لاهیجان را خوب نشناختند | رسانه را لایق ارائه گزارش عملکرد خود بدانید

  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۰۱
جناب فرماندار ! دیگران هم مانند شما لاهیجان را خوب نشناختند | رسانه را لایق ارائه گزارش عملکرد خود بدانید
عدم برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه پس از گذشت ۶ ماه از حضور براتی! |

به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، این برای اولین مرتبه در طی سال های اخیر است که فعالین رسانه و خبرنگاران تقریبا دیگر هیچگونه ارتباطی با فرماندار و فرمانداری شهرستان لاهیجان ندارند .

 

مدت هاست خبری ، نقل قولی ، مصاحبه ای و یا اقدامی قابل توجه که قابلیت انعکاس داشته باشد از سوی فرماندار جدید لاهیجان مشاهده نشده است .

 

با وجود گذشت ۶ ماه از حضور فرهاد براتی در کسوت فرمانداری شهرستان لاهیجان ، تاکنون نشستی با فعالین سیاسی ، احزاب ، گروه ها و مهم تر از همه ی آنان ، اصحاب رسانه صورت نگرفته است .

 

این در حالیست که پیش از این هم مقرر گردیده بود نماینده خانه ی مطبوعات در شهرستان لاهیجان مرتبا علت عدم ارتباط فرمانداری با اصحاب رسانه و دعوت ایشان را جویا شود که علی رغم اطلاع فرماندار این شهرستان از گلایه مدیران پایگاه های خبری ، اقدامی صورت نپذیرفت .

 

ای کاش استاندار محترم ، پیش از این انتصاب و معرفی ، کمی از موقعیت سیاسی و اجتماعی شهرستان لاهیجان ، کمیت و کیفیت وجود رسانه و فعالیت آنان و فعالیت چشمگیر جریانات و احزاب و گروه های سیاسی ، اجتماعی ، محیط زیستی برای جناب مهندس براتی توضیحات لازم را ارائه می دادند تا در ابتدای حضورشان با این گونه چالش ها مواجه نمی شدند . اگرچه رعایت فضای سیاسی کنونی و حفظ آرامش افکار عمومی مهمترین نیاز این روزها تلقی گردیده و در همین راستا همراهی لازم نیز با مجموعه ی فرمانداری صورت پذیرفت اما این احترام و این درک باید متقابل باشد .

 

جناب فرماندار

دیگران هم مانند حضرتعالی لاهیجان را خوب نشناخته بودند .

برگزاری جلسه با یکایک فعالین ستادی ستاد انتخاباتی رییس جمهور محترم از یک سو و عدم ارتباط با بخش بزرگ دیگری از جامعه در کنار قطع ارتباط با فعالین خبر و اصحاب رسانه ، پیش از آنکه به جایگاه دولت کرامت تان در شهرستان آسیب وارد نماید ، استقلال شخصیتی و اقتدار مدیریتی فرماندار را زیر سوال خواهد برد .

 

رسانه را لایق ارائه گزارش عملکرد تان بدانید .

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.