تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

جلسه هماهنگی و هم اندیشی هیئت کاراته شهرستان لاهیجان برگزار شد

  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
جلسه هماهنگی و هم اندیشی هیئت کاراته شهرستان لاهیجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه هیئت کاراته شهرستان لاهیجان جلسه هم اندیشی و هماهنگی هیئت کاراته در روز پنجشنبه ۱۹ اسفند در سالن حکیم زاده دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که در این جلسه دکتر سیاوش خداپرست، رئیس هیئت کاراته شهرستان لاهیجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوش آمدگویی به حاضرین در ابتدا […]

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه هیئت کاراته شهرستان لاهیجان جلسه هم اندیشی و هماهنگی هیئت کاراته در روز پنجشنبه ۱۹ اسفند در سالن حکیم زاده دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که در این جلسه دکتر سیاوش خداپرست، رئیس هیئت کاراته شهرستان لاهیجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوش آمدگویی به حاضرین در ابتدا به بیان عملکرد سال ۱۴۰۰ پرداختند.

رییس هیئت کاراته با بیان اینکه رمز موفقیت در همراهی و یکدلی است خواستار تقویت همبستگی در جامعه کاراته شهرستان شد.

وی به اهمیت برنامه ریزی اشاره و تصریح کرد با تقویت کمیته های هیئت کاراته تقویم ورزشی هر کمیته بصورت مجزا تدوین و تا پایان فروردین سال جدید تحویل هیئت دهند تا برنامه ریزی مدونی برای سال ۱۴۰۱ انجام شود.

دکتر خداپرست عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد همچنین از جامعه کاراته شهرستان خواست تا تلاش خود را دوچندان نموده تا بتوان جایگاه واقعی کاراته شهرستان را در سطح استان نمایان کرد.

وی ادامه داد: از همه پیشکسوتان،مربیان،ورزشکاران و صاحب نظران خواهشمندم از دیدگاه ها، نظرات و انتقادات سازنده خود ما و ارکان هیئت بی نصیب نگذارند و مشتاقانه از ایده های نوین و خوب استقبال می نماییم.

در ادامه جلسه استاد محمد عیسی پور دبیر هیات کاراته ضمن تقدیر تشکر از تلاش های رئیس و ارکان هیئت به بیان دیدگاه های خود پرداخت و خواستار مشارکت بیشتر اعضا هیئت در طول سال شد.

در ادامه جلسه ورزشکاران و مربیان ضمن بیان دیدگاه های خود به پرسش و پاسخ با رئیس هیئت لاهیجان نیز پرداختند.

در پایان جلسه احکام ارکان هیئت کاراته لاهیجان به اعضا اهدا و در خصوص تدوین برنامه عملیاتی و تقویم ورزشی سال ۱۴۰۱ بحث و تبادل نظر شد.

هیئت کاراته لاهیجان هیئت کاراته لاهیجان هیئت کاراته لاهیجان هیئت کاراته لاهیجان حمیدرضا اسدی هیئت کاراته لاهیجان هیئت کاراته لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.